counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,451,389,041,815
حجم معاملات 130,231,271,873
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,889.62
هوبی صرافی رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 2 دقیقه

درز کردن کلیدهای خصوصی کاربران هوبی توسط کارمند سابق این صرافی

درز کردن کلیدهای خصوصی کاربران هوبی توسط کارمند سابق این صرافی

در گزارشی اختصاصی، کالین وو، گزارشگر برجسته چینی، نقض امنیتی قابل توجهی که قبلا به عنوان کیف پول Huobi شناخته می شد را در پلتفرم iToken فاش کرد که منجر به نشت کلیدهای خصوصی مشتریان شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

نکات کلیدی:

  • نقض امنیتی اخیر در iToken، کلیدهای خصوصی مشتریان را فاش می‌کند.
  • مجریان قانون، تحقیقاتی را در مورد عامل جرم که از کارکنان سابق هوبی است را آغاز کرده‌اند.
  • دارایی های کاربران مورد هدف، با موفقیت به یک کیف پول امن منتقل شده‌اند.

طبق توییت وو، این رخنه توسط یکی از کارمندان سابق صرافی معروف Huobi سازماندهی شده است. .وو اشاره کرد که این کارمند یک ویروس تروجان را در سیستم iToken قرار داده بود. در نتیجه این اقدام مخرب، یادداشت های کاربر خاص و کلیدهای خصوصی کاربران Huobi به خطر افتاد بود.

به دلیل ویروس تروجان تنظیم شده توسط یک کارمند سابق هوبی، برخی از یادداشت‌ها یا کلیدهای خصوصی کاربران iToken (کیف پول سابق هوبی) به بیرون درز کرده‌اند. این کارمند توسط پلیس مورد تحقیق قرار گرفته است.

علاوه بر این، خبرنگار چینی اعلام کرده است که مقامات  انتظامی، تحقیقی در مورد کارمند سابق هوبی که مسئول این نقض است را آغاز کرده‌اند. در همین حال، وو تاکید کرده است که سیستم امنیتی iToken مخاطرات امنیتی مرتبط با برخی آدرس‌های کیف پول را شناسایی کرده و اقدامات سریعی را برای حفاظت از دارایی‌های کاربران انجام داده است.

علاوه بر این، آژانس امنیتی ناظر بر این وضعیت، اقدامات پیشگیرانه را با سپردن حفاظت از دارایی به Refundyourcoins انجام داده است. وو خاطرنشان کرد که آژانس با موفقیت وجوه در معرض خطر را از آدرس‌های آسیب‌دیده به آدرسی امن منتقل کرده است و ضررهای احتمالی برای کاربران آسیب‌دیده را کاهش داده است.

علاوه بر این، وو اشاره کرده است که Refundyourcoins قصد دارد تا یک عملیات بازیابی را برای افراد آسیب‌دیده تسهیل کند. این عملیات شامل چهار شبکه بزرگ بلاک چین، به عبارتی بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ترون (TRX) و ریپل (XRP) خواهد شد.

در اوایل سال جاری، Coin Edition موردی را گزارش کرد که یکی از شرکت‌های وابسته Huobi از وسایل مخفی مشابهی استفاده می‌کرد. به عبارت دیگر، لی وی، عضو هیئت مدیره جهانی هوبی، به اتهام تصرف در مقدار قابل توجهی از توکن‌های HT بدون هیچ هزینه‌ای از طریق روش‌های غیرمعمول به اختلاس متهم شده بود.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.