ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,508,116,601,181
حجم معاملات 102,504,236,122
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,689.37
وب ۳ چیلیز بایننس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 3 دقیقه

انتقال ۱۰ میلیون CHZ به صرافی بایننس به عنوان کمک مالی از سوی چیلیز

انتقال ۱۰ میلیون CHZ به صرافی بایننس به عنوان کمک مالی از سوی چیلیز

انتقال ۱۰ میلیون CHZ به صرافی بایننس در ماه گذشته به عنوان کمک هزینه سرمایه گذاری از استارتاپ Web3 Chiliz شناسایی شده است. تراکنش انجام شده برای این کمک مالی باعث نگرانی قابل توجهی در جامعه ارزهای دیجیتال شده بود، چراکه این انتقال از کیف پول چند امضایی Chiliz انجام شده بود.

نکات کلیدی:

  • انتقال ۱۰ میلیون CHZ از چیلیز به صرافی بایننس به عنوان کمک هزینه سرمایه‌گذاری شناسایی شده است.
  • این انتقال که در ماه گذشته انجام شده است از کیف پول چند امضایی Chiliz انجام شده است و ارزشی بیش از نیم میلیون دلار داشته است.
  • گیرندگان این کمک مالی احتمالا توکن‌های CHZ خود را به منظور تامین مالی در بازار به فروش رسانده تا منابع مالی خود را تامین کنند.

Playmaker، اینفلوئنسر بازار کریپتو اوایل امروز با ارسال توییتی در اکس (توئیتر سابق) گزارش خروج ۱۷ میلیون CHZ به ارزش یک میلیون دلار را از کیف پول چند امضایی چیلیز اعلام داشت. از این مقدار، ۱۰ میلیون چیلیز به بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، یعنی بایننس ارسال شده است. کیف پول مبدا همچنان ۷ میلیون CHZ به عنوان موجودی دارد.

الکساندر دریفوس، مدیر اجرایی چیلیز به توییت Playmaker پاسخ داد و توضیح داد که این انتقال، بخشی از کمک مالی پروژه ارز دیجیتال بوده است. از دریافت کنندگان این هزینه انتظار می رود که این میزان ارز دریافتی را به منظور پرداخت حقوق و تامین مالی سایر عملیات مالی به فروش برسانند. این اینفلوئنسر اظهار داشت که کمک‌های مالی چیلیز ممکن است در کوتاه مدت منجر به افزایش فشار فروش شود و به این جهت اقدام مناسبی نباشد.

به گفته Playmaker، کیف پول چیلیز که کمک مالی را انجام داده است به میزان ۵۰ میلیون دلار دارایی دارد که شامل CHZ و JUMP می شود. او اضافه کرد که ممکن است پروژه وب ۳ در آینده نیز درخواست کمک‌های مالی بیشتری را داشته باشد که منجر به جریان مشابهی در توکن‌های دیگر شود. با این حال احتمالا، کمک‌های مالی بیشتر، به دلیل گردش اضافی CHZ، فشار فروش بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

انتقادات به نقل و انتقالات مشکوک چیلیز اولین بار در تاریخ ۳۰ آگوست، با انتقال ۲۵۰ میلیون CHZ به ارزش ۱۵ میلیون دلار از کیف پول چندامضایی Web3 بروز کرد. این انتقال دقیقا دو روز پس از آن صورت گرفت که چیلیز، ۲۵ میلیون CHZ را به Wintermute که یک شرکت تجارت ارز دیجیتال و بازارساز است انتقال داد. همچنین این شرکت قبلا ۶۵ میلیون CHZ از چیلیز دریافت کرده بود. 

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.