ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,368,783,044,279
حجم معاملات 124,596,252,117
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,472.74
کوکوین رمزارز صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 11 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تجربه خروج ۱۱۶ میلیون دلار بیت‌کوین، اتریوم و تتر در صرافی بزرگ

تجربه خروج ۱۱۶ میلیون دلار بیت‌کوین، اتریوم و تتر در صرافی بزرگ

کوکوین، یکی از معتبرترین صرافی‌های رمزارز، به تازگی جدیدترین گواهی سپرده اموال خود را در تاریخ ۲۹ سپتامبر منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد که اموال کاربران در رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم و تتر کاهش قابل توجهی داشته‌اند. اموال بیت‌کوین با ۴٪ کاهش به مقدار ۱۷,۶۱۷.۵ واحد، اموال اتریوم با ۳٪ کاهش به مقدار ۱۴۸,۱۲۵ واحد، و اموال تتر با ۴٪ کاهش به مقدار ۸۳۷ میلیون واحد نسبت به داده ماه گذشته کاهش یافته‌اند.

به گفته، دی‌فای‌لاما، کوکوین در ماه گذشته تقریباً ۱۱۸ میلیون دلار جریان خروجی داشته است. این جریان خروجی قابل توجه است و مستلزم نگاهی دقیق تر به پویایی بازار فعلی است که می تواند بر این حرکات تأثیر بگذارد.

کوکوین گواهی انباشت اموال جدیدترین خود را در تاریخ ۲۹ سپتامبر منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد که اموال کاربران در بیت‌کوین، اتریوم و تتر کاهش یافته است. دارایی بیت‌کوین به مقدار ۱۷,۶۱۷.۵ واحد با کاهش ۴٪ نسبت به گذشته (۳۱ اوت)، اموال اتریوم به مقدار ۱۴۸,۱۲۵ واحد با کاهش ۳٪، و اموال تتر به مقدار ۸۳۷ میلیون واحد با کاهش ۴٪ نسبت به داده‌های ماه گذشته کاهش داشته‌اند.

عوامل متعددی می تواند در این روند نقش داشته باشند. اول اینکه، بازار کلی، دوره‌ای از عدم اطمینان و نوسان را تجربه می کند، که اغلب منجر به انتقال دارایی های سرمایه گذاران به پناهگاه های امن تر می شود.

دوم، چشم‌انداز نظارتی به طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر می‌شود و کشورهای بیشتری کنترل خود را بر صرافی‌های ارزهای دیجیتال افزایش می‌دهند. این موضوع می تواند منجر به از دست دادن اعتماد کاربران کوکوین شود و آنها را وادار به برداشت دارایی‌های خود کند.

احتمال دیگر ظهور پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که فرصت‌های سودآوری را برای کشاورزی و سهام ایجاد می‌کند. سرمایه‌گذاران ممکن است دارایی‌های خود را به این پلتفرم‌ها اختصاص دهند تا بازدهی بالاتری را به دست آورند و این موضوع باعث کاهش میزان دارایی‌های آن‌ها در صرافی‌های متمرکز مانند کوکوین شود.

همچنین می‌توان تأثیر رقابت را نیز در نظر گرفت. با ورود صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملات جدید به بازار که کارمزدها و ویژگی‌های اضافی پایین‌تری ارائه می‌دهند، کاربران گزینه‌های بیشتری دارند و ممکن است این گزینه‌ها را بررسی کنند.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.