ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,199,012,751,104
حجم معاملات 168,657,273,428
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $62,895.28
بیتننس ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیتننس؛ توکن جدید بایننس در میان بازگشت بیت کوین

بیتننس؛ توکن جدید بایننس در میان بازگشت بیت کوین

پیش فروش توکن بیتننس (BTN) همزمان با افزایش قیمت بیت کوین (BTC) افزایش می یابد.

کانال تلگرام مارکت فلو

قیمت بیت کوین (BTC) امروز بین ۵۳,۰۰۰ تا ۶۱,۰۰۰ دلار در نوسان است. این افزایش قیمت در یک هفته پرنوسان، تقریباً ۱۰,۰۰۰ دلار نسبت به سقوط این ارز ذخیره ارزش به ۴۹,۰۰۰ دلار تنها چند روز پیش است. به نظر می رسد توکن ذخیره ارزش جایگزین بایننس چِین، بیتننس (BTN)، نیز دوباره با قدرت به میدان آمده است.

در چرخه نزولی بازار ارزهای دیجیتال در اوایل این ماه، به دلیل آشوب های سیاسی، پیش فروش توکن بیتننس معاملات اندک یا هیچ معامله ای را ثبت نکرد. با این حال، درست همانطور که بیت کوین دیروز به ۶۱.۲ هزار دلار جهش کرد، فروش توکن BTN نیز دوباره آغاز شد.

فروش بیتننس همزمان با بیت کوین افزایش می یابد

عرضه اولیه سکه (ICO) برای توکن ذخیره ارزش جدید بایننس چِین روی شبکه BEP-20، قبل از اتمام ۱۲۹ روز باقی مانده است. با این حال، با فروش بیشتر توکن ها، قیمت ها شروع به افزایش می کند. این ICO یک رویداد چند مرحله ای است که در آن قیمت توکن به طور تخمینی ۰.۰۵ دلار به ازای هر مرحله افزایش می یابد.

در حال حاضر، توکن BTN با نرخ ۰.۳۵۷ دلار به ازای هر توکن به فروش می رسد. این به سرمایه گذاران ارز دیجیتال به ازای هر ۱ دلار سرمایه گذاری، ۲.۸ توکن می دهد.

سرمایه گذاران در پیش فروش توکن بیش از ۵۱۰۰۰ توکن BTN خریداری کرده اند

در حال حاضر بیش از ۵۱۰۰۰ توکن بیتننس توسط معامله گران از کل عرضه - ۱۰.۵ میلیون توکن BTN - خریداری شده است. با این حال، تنها ۵.۶ میلیون توکن با قیمت پیش فروش عرضه خواهد شد. طبق جزئیات وایت پیپر، توکن بیتننس با قیمتی ۳۰ درصد بالاتر از قیمت فعلی در صرافی ها لیست خواهد شد.

سرمایه گذاران پیش فروش در جایگزین اتریوم برای بیت کوین سودهای کلانی به دست آوردند

یک جایگزین بیت کوین نیز چند ماه پیش روی بلاکچین اتریوم راه اندازی شد. نماد توکن MOLLARS، توکن ERC-20 در روز لیست شدن تقریباً ۳۰۰ درصد افزایش یافت. انتظار می رود پس از راه اندازی صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال این ارز دیجیتال، Mollars.CC، برای استفاده عموم، روند صعودی قابل توجهی در سال جاری داشته باشد.

توکن بیتننس (BTN) به اکوسیستم بسیار بزرگتری نسبت به هر دو بیت کوین (BTC) و مولارز (MOLLARS) ارائه خواهد شد. با عضویت در دنیای بایننس چِین، کارمزد معاملات کمتری خواهد داشت و به راحتی برای معامله گرانی که از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، Binance.com استفاده می کنند در دسترس خواهد بود. همه توکن های BEP-20 را می توان با BTN معاوضه کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا هیچ پلتفرم ارز دیجیتالی در ارتباط با توکن بیتننس (BTN) راه اندازی شود. با این حال، این توکن به گونه ای طراحی شده است که تورم زدایی کند، راهی برای معامله گران ارز دیجیتال برای حفظ ارزش دلار، پزو یا سایر ارزهای به سختی به دست آمده خود در برابر تورم جهانی است.

با افزایش ۱۰۰ درصدی اخیر در آدرس پیش فروش توکن، این می تواند نشان دهنده این باشد که سرمایه گذاران ارز دیجیتال دوباره فعال هستند و به طور تهاجمی وارد فضای عرضه اولیه سکه (ICO) برای بازگشت سرمایه سریعتر از حد معمول می شوند.

بیتننس (BTN) می تواند در کمتر از ۴ ماه ۱۰ برابر شود

در حال حاضر، قرار است بیتننس (BTN) در روز لیست شدن خود در کمتر از ۴ ماه، +۳۰ درصد افزایش یابد. این اطلاعات وایت پیپر نشان می دهد که هر ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری، ۳۰۰ دلار سود به سرمایه گذاران باز خواهد گرداند. اگر این توکن در روز لیست شدن محبوبیت پیدا کند، این سودها می تواند حتی بالاتر هم برود.

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.