ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,949,594,213,040
حجم معاملات 80,590,689,515
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,405.06
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارشناس بازار ارز دیجیتال؛ اوج قیمتی بیت کوین نزدیک است!

کارشناس بازار ارز دیجیتال؛ اوج قیمتی بیت کوین نزدیک است!

تحلیلگر کریپتو، رکت کپیتال (Rekt Capital)، بینشی در مورد زمان رسیدن قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود در این چرخه ارائه کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

تحلیل او اطمینان داده است که با وجود کاهش اخیر به پایین ترین سطح این هفته، ارز دیجیتال پیشرو همچنان از رسیدن به قله بازار فاصله زیادی دارد.

چه زمانی بیت کوین در این روند صعودی به اوج خود می رسد؟

رکت کپیتال در پستی در ایکس اشاره کرد که اگر تاریخ تکرار شود، بیت کوین ممکن است در نیمه سپتامبر یا نیمه اکتبر ۲۰۲۵ به اوج خود برسد. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که بیت کوین در طول روند صعودی ۲۰۱۷، ۵۱۸ روز پس از رویداد هاوینگ و در طول روند صعودی ۲۰۲۱، ۵۴۶ روز پس از رویداد هاوینگ به اوج خود رسید.

نمودار سالیانه قیمت بیت کوین

بر اساس این، تحلیلگر پیش بینی می کند که قله بازار بیت کوین در این روند صعودی می تواند بین ۵۱۸ تا ۵۴۶روز پس از رویداد هاوینگ که در اوایل آوریل اتفاق افتاد، رخ دهد. این جدول زمانی، اوج پیش بینی شده برای بیت کوین را در جایی در سپتامبر یا اکتبر سال آینده قرار می دهد. در همین حال، رکت کپیتال دوباره به این واقعیت اشاره کرد که بیت کوین در این چرخه با ۲۶۰ روز زودتر از موعد در حال حرکت به سمت بالاست.

با این حال، دیگر به لطف دوره تثبیت بیش از سه ماهه ای که ارز دیجیتال پیشرو از زمان رویداد نصف شدن تجربه کرده است، اینطور نیست. رکت کپیتال ادعا کرد که سرعت شتاب «به شدت کاهش یافته و اکنون تقریباً ۱۵۰ روز است.» او افزود که هر چه بیت کوین بیشتر تثبیت شود، احتمالاً دوباره با چرخه هاوینگ سنتی همگام خواهد شد.

تحلیلگر کریپتو همچنین از اینکه تحت تأثیر قیمت فعلی بیت کوین قرار نگرفته است، که برخی ادعا می کنند نشان می دهد روند صعودی به پایان رسیده است، خودداری کرده است. با این حال، رکت کپیتال به طور مکرر گفته است که بیت کوین به اندازه کافی عقب نشینی خواهد کرد تا هر کسی را متقاعد کند که روند صعودی به پایان رسیده است، و سپس روند صعودی خود را ادامه خواهد داد.

رکت کپیتال در پست دیگری در X اشاره کرد که روند نزولی بیت کوین که از ماه گذشته آغاز شد، روندی است که باید برای یک تغییر عمده در روند کلی آن را زیر نظر داشت. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که «شکستن روند نزولی چند هفته ای منجر به آغاز حداقل یک روند صعودی چند هفته ای» برای ارز دیجیتال پیشرو خواهد شد.

همچنین بخوانید: سهم ناچیز فروش بیت کوین دولت ها در بازار صعودی

نمودار قیمت ماهانه بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین

این وضعیت بهترین شرایط چرخه نیست

مایکیبول کریپتو، تحلیلگر ارز دیجیتال، علیرغم کاهش اخیر بیت کوین، همچنان بر این باور است که راس چرخه هنوز فرا نرسیده است. او با اشاره به این حرکت قیمتی بیان می کند که «این احساس نوک قله چرخه نیست.» این تحلیلگر همچنین گفت که کف فروش فعلی بیت کوین ممکن است نزدیکتر از حد تصور همه باشد و اشاره کرد که این سناریو در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ زمانی که اکثر مردم فکر می کردند همه چیز تمام شده است، رخ داد.

نمودار روند قیمتی بیت کوین

تحلیلگر پیش تر اشاره کرده بود که راس چرخه هنوز فرا نرسیده است و این روند نزولی بازار را تنها به عنوان «آخرین تکان» قبل از رسیدن بیت کوین به اوج خود در این دوره صعودی توصیف کرد. مایکیبول کریپتو همچنین ادعا کرد که بیت کوین هدف قیمتی ۱۷۱,۰۰۰ دلاری را برای راس چرخه دارد، به این معنی که این ارز دیجیتال پیشرو قبل از پایان دوره صعودی همچنان به بالاترین رکوردهای قیمتی (ATH) خود دست خواهد یافت.

نمودار قیمت بیت کوین

همچنین بخوانید: افزایش خرید بیت کوین با ورود ۱۴۳ میلیون دلاری به صندوق های ETF

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.