ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,657,956,081,366
حجم معاملات 191,801,759,025
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $69,283.71
دوج کوین میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 3 دقیقه

دوج کوین؛ حرکت به سوی تقاطع طلایی

دوج کوین؛ حرکت به سوی تقاطع طلایی

الگوی قیمتی دوج کوین که نشان دهنده افزایش قیمت در اوایل سال ۲۰۲۱ بود، به نظر می رسد در حال تکرار است. میانگین قیمت هفتگی دوج کوین در حال تایید یک تقاطع طلایی صعودی است. تقاطع طلایی قبلی که در اوایل ژانویه ۲۰۲۱ مشاهده شد، منجر به افزایش ۸۰۰۰ درصدی قیمت شد.

به نظر می رسد دوج کوین (DOGE)، بزرگترین ارز دیجیتال میم دنیا از نظر ارزش بازار، در حال تکرار الگوی تکنیکی صعودی «تقاطع طلایی» است که پیش درآمد جهش بزرگ اوایل سال ۲۰۲۱ بود. ارز دوج کوین که ارزش بازار آن حدود ۲۲ میلیارد دلار است، عملکرد قابل توجهی را در سال جاری نشان داده است. قیمت آن بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته و به طور قابل توجهی از افزایش تقریباً ۵۰ درصدی بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال، پیشی گرفته است، طبق داده های کوین دسک.

میانگین متحرک ساده ۵۰ هفته ای (SMA) از قیمت لحظه‌ای توکن میم اکنون به سمت شمال در حال حرکت است و به نظر می رسد در هفته های آینده از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ هفته ای عبور کند و یک تقاطع طلایی را تایید کند. به عبارت دیگر، به زودی ممکن است حرکت قیمت در کوتاه مدت بر حرکت بلندمدت غلبه کند و به طور بالقوه به یک روند صعودی طولانی مدت تبدیل شود.

معامله گران بر اساس حرکت، اغلب از تقاطع میانگین های متحرک به عنوان بخشی از یک رویکرد ساختاریافته برای شناسایی نقاط ورود و خروج در بازار استفاده می کنند. قیمت دوج کوین در ماه مارس از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ هفته ای خود عبور کرد و از یک تثبیت طولانی مدت خارج شد و از آن زمان تاکنون جای پایی را بالاتر از میانگین کلیدی به دست آورده است.

این تقاطع طلایی قریب الوقوع اولین مورد در طول بیش از سه سال خواهد بود. مورد قبلی که در اوایل ژانویه ۲۰۲۱ مشاهده شد، منجر به یک رالی چهار ماهه شد که قیمت را بیش از ۸۰۰۰ درصد به رکورد ۷۶ سنت در بایننس رساند. با این گفته، داده های گذشته نتایج آینده را تضمین نمی کنند. این موضوع به ویژه در مورد تقاطع میانگین های متحرک صادق است که تمایل به عقب ماندن از قیمت ها دارند و شناخته شده اند که معامله گران را در بازارهای سنتی در سمت اشتباه قرار می دهند.

همچنین بخوانید: تاثیر میم کوین های سیاسی بر دنیای بلاک چین

علاوه بر این، سکه های میم مانند دوج کوین فاقد موارد استفاده واقعی در دنیای واقعی هستند و عمدتاً تحت تأثیر گمانه زنی قرار می گیر, که آنها را نسبت به شرایط نقدینگی فیات و انتظارات نرخ بهره جهانی حساس تر می کند. در طول دوره ابتدای سال ۲۰۲۱ دوج کوین، نرخ بهره در سراسر جهان تقریباً یا کمتر از صفر بود که باعث ریسک پذیری بی سابقه در تمام گوشه های بازار مالی شد. این دیگر موردی نیست، با نرخ بهره در ایالات متحده، بزرگترین اقتصاد جهان، در بالاترین حد چند ساله  یعنی بیش از ۵ درصد.

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: رشد دوج‌کوین! ۵ میلیون کیف پول در سود! جهش قیمتی در راه؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.