ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,287,457,255
حجم معاملات 82,702,247,161
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,100.22
دوج کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 4 دقیقه

دوج کوین به اوج ۳۴ روزه صعود کرد؛ افزایش تقاضا برای معاملات آتی

دوج کوین به اوج ۳۴ روزه صعود کرد؛ افزایش تقاضا برای معاملات آتی

دوج کوین، بزرگترین میم کوین مبتنی بر سگ در بازار ارزهای دیجیتال، پس از افزایش دوباره خوش بینی سرمایه گذاران و معامله گران، شاهد افزایش چشمگیر علاقه به قراردادهای آتی خود بوده است، زیرا قیمت دوج کوین (DOGE) به بالاترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته رسید.

کانال تلگرام مارکت فلو

کل مقدار قراردادهای مشتقه مانند قراردادهای آتی و اختیار معامله، به عنوان علاقه باز شناخته می شود. بنابراین، افزایش اخیر علاقه باز به دوج کوین نشان دهنده افزایش فعالیت معامله گران و علاقه رو به رشد بازار به این میم کوین مبتنی بر سگ است.

افزایش قیمت دوج کوین توجه سرمایه گذاران را جلب می کند

پلتفرم و تحلیلگر تجاری، TOBTC، این توسعه مثبت را در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت که احساسات مثبتی را از طرفداران دوج کوین در جامعه ارزهای دیجیتال جذب کرده است. طبق گفته این تحلیلگر، از زمانی که قیمت دوج کوین در تاریخ ۲۰ ژوئیه به بالاترین سطح ۳۴ روزه خود رسید، علاقه معامله گران بازار به این دارایی رمزنگاری افزایش یافته و منجر به افزایش ۱۹ درصدی علاقه باز شده است.

در زمان گزارش ایکس، علاقه باز به دوج کوین به تقریباً ۶۴۷.۱۹ میلیون دلار رسید که بالاترین سطح از ابتدای ژوئیه تاکنون است. با این حال، این رقم طبق گزارش کوینگلاس، در حال حاضر ۷۴۲.۲۱ میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

نمودار اپن اینترست دوج کوین در ماه جولای

با توجه به افزایش قابل توجه علاقه باز، به نظر می رسد معامله گران دوج کوین پس از افزایش اخیر قیمت به بالاترین سطح خود در ماه گذشته، موقعیت های خود را افزایش می دهند. افزایش قیمت دوج کوین در روز شنبه منجر به افزایش تا ۱۸ درصد و رسیدن به سطح حدود ۰.۱۳۳ دلار شد.

این افزایش قیمت در حالی اتفاق می افتد که بازار اکنون بیشتر به سمت طمع است، که نشان می دهد کل بازار ارزهای دیجیتال در حال گرایش به سمت صعودی شدن است. با این حال، علیرغم احساسات خوش بینانه، TOBTC تاکید کرد که چندین کارشناس ارز دیجیتال در مورد احتمال اصلاح قیمت برای دوج کوین هشدار می دهند که نشان دهنده نوسانات مرتبط با دارایی های دیجیتال است.

TOBTC همچنین خاطرنشان کرد که قیمت دوج کوین در نتیجه گمانه زنی های افزایش یافته در مورد کاهش نرخ بهره سپتامبر و امید به یک موقعیت احتمالی طرفدار ارز دیجیتال از سوی دونالد ترامپ، در صورتی که رئیس جمهور سابق انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده را که قرار است در ماه نوامبر برگزار شود، برنده شود، افزایش یافته است.

همچنین بخوانید: علت افزایش قیمت دوج کوین و شیبا اینو چیست؟

از آنجایی که دوج کوین همچنان حرکت صعودی اخیر خود را نشان می دهد، معامله گران و تحلیلگران بازار به دقت دارایی دیجیتال را برای حرکات بیشتر تحت نظر دارند، در حالی که انتظار دارند در کوتاه مدت به بالاترین سطح تاریخی جدیدی دست یابند.

دوج کوین ممکن است در هفته های آینده به ۰.۳۰ دلار برسد

از زمان افزایش قیمت در طول آخر هفته، چندین تحلیلگر ارز دیجیتال بینش های خود را در مورد حرکت صعودی به اشتراک گذاشته اند. ورلد آف چارتز (World of Charts)، یک تحلیلگر و علاقه مند به ارز دیجیتال پیش بینی کرده است که با توجه به حرکت قیمت اخیر، دوج کوین ممکن است به زودی به سطح ۰.۳۰ دلار نزدیک شود.

طبق گفته این کارشناس، دوج کوین در حال حاضر ۲۵ درصد سود دارد، در حالی که مقاومت دیگری از روند بازبینی گوه نزولی را شکسته است. در نتیجه، این تحلیلگر معتقد است که در صورت موفقیت آمیز بودن بازبینی، دوج کوین می تواند در هفته های آینده به ۰.۳۰ دلار برسد.

داده های کوین مارکت کپ نشان می دهد که قیمت دوج کوین موفق شده است افزایش صعودی خود را حفظ کند و در سطح ۰.۱۳۸ دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش بیش از ۵ درصدی در روز گذشته است. همچنین، ارزش بازار و حجم معاملات آن در روز گذشته به ترتیب ۵.۱۴ درصد و ۴۱ درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت دوج کوین

همچنین بخوانید: کاهش ۵ درصدی دوج کوین؛ نهنگ ها در حال جمع آوری؟

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.