ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,397,535,193,163
حجم معاملات 124,605,081,488
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 16%
بیت کوین $62,578.04
اتنا آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 874 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش‌بینی قیمت اتنا پس از یک دلار: صعود یا سقوط؟

پیش‌بینی قیمت اتنا پس از یک دلار: صعود یا سقوط؟

اگر قیمت اتنا (ENA) بتواند مقاومت بالایی الگوی گوه صعودی را بشکند، این دارایی برای یک جهش بالاتر آماده می شود، آیا اکنون زمان خرید است؟

قیمت اتنا: اتنا، یک بازیگر نسبتا جدید در دنیای DeFi، به دلیل رویکرد نوآورانه خود در زمینه ایجاد بازده، توجه ها را به خود جلب کرده است. این آلت کوین پس از یک ایردراپ موفق ۷۵۰ میلیون توکن ENA و لیست شدن در یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال، شاهد افزایش قابل توجهی در میانه روند اصلاحی فعلی بازار کریپتو بوده است. آیا این روند برای عبور از سد ۱.۵ دلار ادامه خواهد داشت؟

اتنا با پروتکل دلار مصنوعی مبتنی بر اتریوم، رویکردی پیشگامانه در امور مالی دیجیتال معرفی می کند. این پروتکل در تاریخ ۲ آوریل، رمزارز اختصاصی خود را با ایردراپ ۷۵۰ میلیون توکن ENA که بین دارندگان دلار مصنوعی USDe توزیع شد، راه اندازی کرد.

این آلت کوین برخلاف روند اصلاحی فعلی بازار، در دو روز گذشته شاهد ورود سرمایه هنگفتی بوده است که به لیست شدن آن در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس نسبت داده می‌شود. قیمت ENA از پایین ترین سطح تاریخی خود یعنی ۰.۵۲۷ دلار، با افزایشی ۱۲۲ درصدی در حال حاضر با قیمت ۱.۱۸ دلار معامله می شود. ارزش کل بازار کوین اتنا ۱.۶۳ میلیارد دلار است که نسبت به دیروز ۶۱.۷۵ درصد افزایش یافته است.

تحلیل نمودار ساعتی نشان می دهد که قیمت ENA در یک الگوی گوه صعودی قرار گرفته است. به طور تئوری، این الگوی نموداری نشان دهنده بلوغ یک روند صعودی است و این دارایی را برای یک اصلاح قابل توجه آماده می کند. با این حال، با خرید با تکانه بالا، کوین اتنا به تازگی خط روند بالایی الگو را شکسته است که نشان دهنده پتانسیل خریداران برای یک جهش بالاتر است.

از آنجایی که این دارایی در حال کشف قیمت است، دارندگان کوین می توانند انتظار فشار فروش در سطوح روانی مانند ۱.۲۵ دلار و ۱.۵ دلار را داشته باشند. با این حال، از آنجایی که بازار گسترده تر روند اصلاحی را نشان می دهد، بعید است که کوین اتنا بتواند این روند صعودی را ادامه دهد تا زمانی که اخبار مثبت بیشتری را پشتیبانی کند. بنابراین، قیمت ENA ممکن است به زودی شاهد عقب نشینی های گاه به گاه برای بازیابی قدرت خود باشد.

شاخص های تکنیکال

  • میانگین متحرک نمایی (EMA): شیب سریع EMA 20 می تواند در طول عقب نشینی های گاه به گاه، حمایت مناسبی را برای قیمت ENA ارائه دهد.
  • شاخص قدرت نسبی (RSI): شیب RSI ساعتی بالاتر از ۷۵٪ نشان دهنده یک روند صعودی با تکانه بالا است.

منبع: CoinGape

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.