ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,104,504,222,145
حجم معاملات 138,245,709,119
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,935.74
داگ ویف هت میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سقوط آزاد داگ ویف هت! کاهش ۲۸ درصدی اپن اینترست

سقوط آزاد داگ ویف هت! کاهش ۲۸ درصدی اپن اینترست

معامله گران ارزهای دیجیتال ادعا می کنند که داگ ویف هت احتمالاً سطح حمایت حیاتی خود را مجدداً آزمایش خواهد کرد، زیرا قیمت و شاخص اپن اینترست به این ارز دیجیتال از ۲۷ جولای تاکنون به شدت کاهش یافته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

شاخص اپن اینترست به داگ ویف هت (WIF)، میم کوین مبتنی بر سولانا، در میان کاهش گسترده تر قیمت از ۲۷ جولای تاکنون کاهش یافته است و معامله گران انتظار دارند که این ارز دیجیتال در کوتاه مدت مجدداً سطح حمایت حیاتی خود را آزمایش کند.

بر اساس داده های کوینگلس، اپن اینترست WIF - که مجموع ارزش کل قراردادهای آتی داگ ویف هت باز و تسویه نشده در سراسر صرافی ها را اندازه گیری می کند - در تاریخ ۳ آگوست به ۲۵۲.۵ میلیون دلار کاهش یافت که تقریباً ۲۸ درصد کمتر از ۳۵۳.۴ میلیون دلار هفت روز قبل در ۲۷ جولای است.

نمودار شاخص اپن اینترست داگ ویف هت

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، WIF در زمان نگارش این خبر در تاریخ ۳ آگوست با قیمت ۱.۶۷ دلار معامله می شد که نسبت به ۲۷ جولای ۳۵.۴۸ درصد کاهش یافته است. چندین معامله گر ارز دیجیتال انتظار دارند که داگ ویف هت سطح ۱.۵ دلاری را که اخیراً به عنوان یک سطح حمایت حیاتی شناسایی شده است، مجدداً آزمایش کند.

کریپتورفیک در پستی در تاریخ ۲ آگوست در ایکس نوشت: «WIF در بازه زمانی روزانه در فاز اصلاحی قرار دارد و احتمالاً به سمت خط روند حمایت پایین تر بین ۱.۵۰ تا ۱.۷۰ دلار حرکت خواهد کرد.»

کامنتاتور رمزنگاری، ساینت، اظهار داشت: «قیمت در حال اصلاح به سمت منطقه حمایت روزانه است.»

همچنین بخوانید: رشد ۶۰ درصدی داگ ویف هت! تحلیلگر: مراقب اصلاح باشید!

کریپتو جک، معامله گر ارز دیجیتال، در پستی برای ۳۳۷۰۰۰ دنبال کننده خود در ایکس افزود: «قیمت WIF به هدف قبلی من رسید و اکنون دوباره در حال کاهش است و احتمالاً حمایت ۱.۵ دلاری را مجدداً آزمایش خواهد کرد.»

معامله گران آتی نسبت به بازگشت سریع خوشبین نیستند

معامله گران آتی نسبت به بازگشت سریع شک دارند و ۱۱.۸۹ میلیون دلار موقعیت فروش در معرض خطر است اگر قیمت به ۱.۸۰ دلار بازگردد. از سوی دیگر، کاهش ۱۰ درصدی دیگر تا ۱.۵۰ دلار، ۷.۵۵ میلیون دلار موقعیت خرید را از بین خواهد برد.

قیمت اکنون به طور قابل توجهی از پیش بینی ۱۰ دلاری آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیت مکس و مدیر سرمایه گذاری فعلی مائلستروم، در ماه مارس فاصله دارد.

هیز در ۱۴ مارس در پستی در ایکس، اندکی قبل از اینکه WIF برای اولین بار به ۳ دلار برسد، نوشت: «کلاه روی سرم می ماند تا به ۱۰ دلار برسم.»

کوین تلگراف در ماه ژوئن گزارش داد که داگ ویف هت از ۵۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار حذف شده است. از آن زمان تاکنون، این ارز دیجیتال بازگشته است و در حال حاضر در رتبه ۴۷ قرار دارد، درست بالای سویی (SUI).

همچنین بخوانید: بونک ۱۲% صعود کرد و داگ ویف هت را در سولانا شکست داد!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.