ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,512,927,766,870
حجم معاملات 90,068,461,194
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $67,017.20
رندر ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 30 زمان مطالعه: 2 دقیقه

رشد چشمگیر رندر RNDR در میان رونق بازار هوش مصنوعی!

رشد چشمگیر رندر RNDR در میان رونق بازار هوش مصنوعی!

ارز دیجیتال بومی رندر، RNDR، اخیراً به یکی از بهترین عملکردها در بازار رمزارز تبدیل شده است، به طوری که قیمت آن طی هفت روز گذشته تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این خبر، رندر (RNDR) با قیمت حدود ۱۰.۵ دلار معامله می شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد افزایش یافته است. این رشد چشمگیر را می توان به بهبود کلی بازار، به ویژه در رمزارزهای مرتبط با پروژه های هوش مصنوعی (AI) نسبت داد.

همانطور که D0c Crypto، تحلیلگری با بیش از ۱۱۰۰۰ دنبال کننده در X (که قبلا توییتر بود)، در یک توییت اخیر اعلام کرد، «اگر رندر بتواند از ۱۰.۳۲ دلار عبور کند، هیچ چیز مانع حرکت رندر به سمت ۱۳.۱۶ دلار نخواهد شد.»

به گفته این تحلیلگر، برای اینکه رندر به بالاترین قیمت تاریخی خود برسد، ابتدا باید منطقه مقاومت بین ۱۰.۳۲ تا ۱۰.۵۵ دلار به منطقه حمایت تبدیل شود. این امر با بسته شدن روزانه بالای ۱۰.۳۲ دلار قابل دستیابی است و راه را برای رندر برای آزمایش مقاومت نهایی در ۱۳.۱۶ دلار هموار می کند.

D0c Crypto در ادامه توضیح داد: «به محض اینکه رندر آخرین مقاومت را بشکند و به بالاترین قیمت تاریخی خود برسد، دوباره وارد کشف قیمت خواهد شد.»

این تحلیلگر همچنین به رالی هوش مصنوعی آینده که انتظار می رود بین ۲۲ می تا ۱۰ ژوئن اتفاق بیفتد اشاره کرد، دوره‌ای که رندر، به‌عنوان یک کوین برتر هوش مصنوعی، می‌تواند بر اساس سطوح فیبوناچی به قیمت‌های بین ۲۲ تا ۴۲ دلار برسد. با این حال، این سناریوی صعودی به شرط باقی ماندن شرایط کلی بازار مطلوب یا حداقل خنثی است.

افزایش اخیر قیمت رندر بخشی از یک روند گسترده است که در آن، ارزهای دیجیتال بومی پروژه‌های بلاکچین که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، روند بهبود بازار رمزارز را رهبری کرده‌اند. این رشد با افزایش قیمت سهام انویدیا (NVDA)، یک تولیدکننده تراشه که در نزدک لیست شده و به طور گسترده به عنوان پیشرو در فناوری هوش مصنوعی شناخته می‌شود، همراه بوده است.

در نتیجه، توکن رندر رندر یکی از عملکردهای برجسته در بازار رمزارز بوده است که تحت تاثیر علاقه فزاینده به پروژه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و بهبود کلی بازار قرار گرفته است. با توجه به اینکه روایت هوش مصنوعی همچنان در حال تقویت است، رندر به شرطی که شرایط بازار حمایتی باقی بماند، به طور بالقوه می‌تواند به بالاترین قیمت‌های تاریخی خود برسد.

منبع: CaptainAltcoin

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.