ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,273.08
هلیوم تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 2 دقیقه

هلیوم HNT در آستانه جهش ۱۰ درصدی؟

هلیوم HNT در آستانه جهش ۱۰ درصدی؟

توکن اینترنت اشیا، هلیوم (HNT)، در بازار ارزهای دیجیتال عملکرد چشمگیری داشته است. در حالی که بسیاری از آلت کوین ها در ماه گذشته نوسان را تجربه کرده اند، هلیوم به طور پیوسته در حال افزایش بوده و افزایش قابل توجه ۷۹ درصدی را ثبت کرده است. HNT از قیمت ۴.۷۴ دلار به قیمت فعلی خود، ۸.۵۰ دلار، رسیده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

فقط امروز، HNT ۶.۷۰ درصد افزایش یافته است و ارزش بازار آن را به ۱.۳۶ میلیارد دلار رسانده است.

قیمت ارز دیجیتال هلیوم

آیا افزایش ۱۰ درصدی در راه است؟

با نگاهی به نمودارها، افزایش امروز پس از موفقیت HNT در شکستن سطح مقاومت ۷.۷۹ دلار رخ داده است. اکنون با قیمت ۸.۴۲ دلار معامله می شود و سطح مقاومت بعدی مهم برای مشاهده، ۸.۶۴ دلار است. اگر گاوها موفق شوند از این نقطه عبور کنند، HNT می تواند به سرعت به ۹.۵۶ دلار هدف بگیرد که نشان دهنده افزایش ۱۰.۶۳ درصدی است.

نمودار تحلیل ارز دیجیتال هلیوم

شاخص های فنی نیز قدرت روند قوی را نشان می دهند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر در ۷۱.۹۶ قرار دارد، در حالی که میانگین متحرک مبتنی بر RSI (MA) در ۶۹.۱۳ قرار دارد. هر دو رقم نشان می دهند که HNT در منطقه بیش خرید قرار دارد، اما ممکن است هنوز فضای رشد برای روند صعودی وجود داشته باشد.

در حالی که بازار چشم خود را به هلیوم دوخته است، معامله گران با دقت نظاره گر هستند تا ببینند آیا این ارز دیجیتال می تواند روند خود را حفظ کند و به هدف بعدی خود برسد.

منبع: کوینز پروب
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.