ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,157,778,457,948
حجم معاملات 138,154,907,154
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,834.00
مومو د بول میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 34 زمان مطالعه: 3 دقیقه

میم کوین مومو؛ خرید ۲.۴ میلیون دلاری یک سرمایه گذار

میم کوین مومو؛ خرید ۲.۴ میلیون دلاری یک سرمایه گذار

تجارت میم کوین در شبکه سولانا در طول سال گذشته منفجر شده است، به طوری که کوین هایی مانند بونک، داگ ویف هت و پاپ کت از کمتر از ۱ میلیون دلار به بیش از ۱ میلیارد دلار ارزش بازار رسیده اند. کوین های موفق دیگری نیز وجود داشته اند که به صدها میلیون دلار ارزش بازار رسیده اند. با این حال، یک میم کوین در حال حاضر پس از خرید عظیم ۲.۴ میلیون دلاری یک نهنگ داگ ویف هت که باعث افزایش قیمت شد، برجسته شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

یک معامله گر سولانا ۲.۴ میلیون دلار در MUMU The Bull سرمایه گذاری کرد

مومو د بول (MUMU The Bull) یک میم کوین سولانای دیگر است که به آرامی در حال رسیدن به سطح ارزش بازار ۱۰۰ میلیون دلاری بوده است. این کوین بالاخره این هفته به ۱۰۰ میلیون دلار رسید، که در آن زمان به نظر می رسد ترس از دست دادن فرصت (FOMO) برای برخی سرمایه گذاران ایجاد شده است.

روز پنج شنبه، ردیاب داده های آن چین برای شبکه سولانا، سولانا فلور (SolanaFloor)، خرید عظیمی را در این میم کوین گزارش کرد که اکثر حجم معاملات آن در صرافی های غیرمتمرکز (DEXها) انجام شده است. یک معامله گر سولانا تقریباً ۲.۴ میلیون دلار از این میم کوین را در یک تراکنش واحد خریداری کرده بود.

در نتیجه این خرید، میم کوین MUMU The Bull شاهد یک افزایش قیمت عظیمی بود که ارزش بازار آن را در عرض چند ثانیه به ۸۲۰ میلیون دلار رساند. طبیعتاً، قیمت از آن زمان تاکنون به سطح عادی خود بازگشته است، اما یک واقعیت جالب که سرمایه گذاران را جذب کرده است این است که چه کوین هایی با MUMU The Bull مبادله شده اند.

بر اساس داده های آن چین، معامله گر سولانا قبل از خرید، تقریباً ۳ میلیون دلار میم کوین داگ ویف هت در اختیار داشت و سپس ۲.۴ میلیون دلار WIF را با MUMU The Bull مبادله کرد. این به طور خودکار این معامله گر سولانا را به چهارمین دارنده بزرگ این میم کوین تبدیل کرد.

آیا MUMU The Bull داگ ویف هت بعدی است؟

خرید ۲.۴ میلیون دلاری نهنگ در MUMU The Bull منجر به مقایسه آن با Dogwifhat شده است، زیرا رویداد مشابهی در اوایل روزهای WIF رخ داده بود. در ژانویه ۲۰۲۴، زمانی که قیمت Dogwifhat در حال افزایش بود، یک خرید عظیم ۸.۶ میلیون دلاری وجود داشت که قیمت این میم کوین را در عرض چند ثانیه تقریباً سه برابر کرد.

در آن زمان، این خرید از سوی جامعه سولانا مورد انتقاد قرار گرفت و بسیاری معتقد بودند که این نهنگ سرمایه گذاری بدی انجام داده است. با این حال، ارزش بازار Dogwifhat به میلیاردها دلار رسید و این معامله گر سولانا را ده ها میلیون دلار سود کرد.

با توجه به عملکرد Dogwifhat، انتظار برای پر شدن فیتیله ایجاد شده توسط خرید ۲.۴ میلیون دلاری MUMU The Bull افزایش یافته است. عضو جامعه @cheatcoiner در X (توییتر سابق)، این احساس را با گفتن «وقت پر کردن فیتیله است، شما نمی توانید گاو را متوقف کنید» بیان کرد.

نمودار قیمت ارز دیجیتال مومو د بول

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.