ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,518,473,912,016
حجم معاملات 115,734,484,100
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,776.42
نیر آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 21 زمان مطالعه: 2 دقیقه

هک حساب ایکس پروتکل نیر NEAR؛ چه اتفاقی افتاد؟

هک حساب ایکس پروتکل نیر NEAR؛ چه اتفاقی افتاد؟

اکانت X پروتکل نیر (NEAR) با بیش از ۱.۹ میلیون دنبال کننده طی چند ساعت گذشته پیام های رمزگذاری شده ارسال کرده است که فضایی تاریک را به جامعه القا می کند.

اولین پیام رمزگذاری شده در صفحه X پروتکل NEAR در ساعت ۱۸:۱۸ UTC در ۸ می ارسال شد. این پیام که شبیه کد مورس است، پس از رمزگشایی «تاریکی در راه است» را می گوید.

با وجود حال و هوای تاریک پیام، یادیرا بلاکر، مدیر بازاریابی و رویدادهای بنیاد NEAR، در پاسخ به صدای رمزگذاری شده گفت: «چیزی در حال پختن است.»

چیزی در حال پختن است
— Yadira (@YadiraBlocker) ۸ می ۲۰۲۴

بلاکر در پست دیگری در X گفت که «آلفا در راه است.»

علاوه بر این، حساب X پروتکل NEAR چندین پست را با متن Zalgo به اشتراک گذاشته است - یک متن با سبک گلیچ که در سال ۲۰۰۴ ایجاد شده است و معمولاً برای نشان دادن فعالیت هکرها و نقض امنیتی استفاده می شود. چهار پست آخر X توسط صفحه رسمی پروتکل NEAR عبارتند از:

همچنین بخوانید: ثبات قیمت نیر، هوش مصنوعی سولانا را به چالش می‌کشد

  • خورشید از شرق طلوع می کند.
  • افکارت را پس بگیر.
  • تاریکی.
  • حاکمیت خود را پس بگیرید.

در حالی که برخی از کاربران X بر این باورند که حساب X پروتکل NEAR ممکن است نقض شده باشد، این شرکت هیچ اطلاعیه یا اخطاری به اشتراک نگذاشته است. بنیاد NEAR همچنین هیچ چیزی در مورد پیام های رمزگذاری شده به اشتراک نگذاشته است.

ماه گذشته، حساب X تام هالند، بازیگر مرد عنکبوتی، برای تبلیغ یک توکن تقلبی رمزنگاری به نام SPIDER هک شد. در ۲۰ مارس، هکرها حساب X Trezor را نقض کردند و یک ارز دیجیتال تقلبی مبتنی بر سولانا به نام TRZR را تبلیغ کردند.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: بررسی و تحلیل: ۳ رمز ارز برتر برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۴

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.