ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,184.52
داگز نالز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 10 زمان مطالعه: 2 دقیقه

قراردادهای دائمی نالز و داگز به بایننس فیوچرز آمد

قراردادهای دائمی نالز و داگز به بایننس فیوچرز آمد

امروز، بایننس فیوچرز اعلام کرد که دو قرارداد دائمی جدید به نام های NULSUSDT و DOGSUSDT را راه اندازی خواهد کرد. این صرافی جهانی پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال قصد دارد تجربه معاملاتی را بهبود بخشد و گزینه های معاملاتی موجود را گسترش دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

بایننس از نالز و داگز حمایت می کند

طبق اعلام رسمی بایننس، قرارداد NULS/USDT در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۳۰ (UTC) فعال خواهد شد. پس از آن، قرارداد DOGS/USDT در ساعت ۱۲:۳۰ (UTC) فعال خواهد شد. هر دو قرارداد تا ۷۵ برابر اهرم خواهند داشت و به معامله گران انعطاف پذیری و پتانسیل بیشتری برای کسب سود ارائه می دهند.

نالز و داگز در قراردادهای فیوچرز بایننس

قراردادهای دائمی آینده نوعی قرارداد مشتقه هستند که در آن ها سرمایه گذاران می توانند روی ارزش آینده یک دارایی پایه گمانه زنی کنند. این قراردادها تاریخ انقضا ندارند و نیازی به خرید آن ها نیست.

نالز (NULS) یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز با معماری ماژولار است که به کاربران امکان سفارشی سازی خدمات خود را می دهد. این پلتفرم برای کمک به توسعه محصولات پیشرو در بازار با استفاده از فناوری پیشرفته طراحی شده است. نالز یک پروژه بلاک چین منبع باز است که بر انعطاف پذیری و قابلیت های تعامل پذیری تمرکز دارد.

این لیست در میان دستگیری و زندانی شدن پاول دوروف در فرانسه انجام می شود. داگز (DOGS) یک میم کوین است که در جامعه تلگرام توسعه یافته است. داگز قصد دارد از پایگاه کاربری بزرگ تلگرام و فرهنگ میم بومی آن بهره برداری کند.

در حالی که داگز عمدتاً یک میم کوین است، جامعه قوی و ارتباط آن با تلگرام نشان دهنده چشم اندازی برای رشد است.

منبع: کریپتو نیوز زی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.