ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,017.82
شیبا اینو تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ETF شیبا؛ مزایا و معایب از نگاه رهبر بازاریابی شیبا

ETF شیبا؛ مزایا و معایب از نگاه رهبر بازاریابی شیبا

با تأیید صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، سایر آلت کوین ها مانند شیبا اینو در تلاش برای ایجاد ETF خود پیشرفت می کنند. در مورد ETF های شیبا اینو، مدیر بازاریابی شیبا اینو دلایل متعددی را ذکر کرده است که چرا یک ETF شیبا واقعاً می تواند افزوده عالی به فضای کریپتو باشد.

کانال تلگرام مارکت فلو

مزایای ETF شیبا اینو

در پستی که در X (که قبلا توییتر بود) منتشر شد، لوسی، که به خاطر نقش خود به عنوان مدیر بازاریابی پروژه شیبا اینو شناخته می شود، تعدادی از نکات مثبت را به اشتراک گذاشت که می تواند از تأیید واقعی یک ETF شیبا برای معاملات توسط SEC حاصل شود.

مدیر بازاریابی در وهله اول توضیح داد که یک ETF شیبا اینو ورود سرمایه گذاران سنتی به این پروژه را آسان می کند. این بدان معناست که آنها اکنون می توانند از طریق یک پلتفرم تنظیم شده روی آن سرمایه گذاری کنند، به جای اینکه مستقیماً در معرض سکه ها قرار بگیرند.

علاوه بر این، با امکان دادن به سرمایه گذاران سنتی برای کسب درآمد از طریق ETFها، تقاضا برای این ارز دیجیتال را افزایش می دهد. این افزایش تقاضا سپس می تواند منجر به افزایش قیمت شود و سکه ها را حتی با ارزش تر کند.

دلیل دیگری که یک ETF شیبا خوب خواهد بود، مقررات و امنیتی است که پس از آن سرمایه گذاری در شیبا اینو را دنبال خواهد کرد. هنگامی که یک دارایی بتواند به این سطح از انطباق دست یابد، ورود سرمایه گذاران نهادی به سکه ها را آسان می کند. در همین راستا، آنها قادر هستند تا سبد سهام خود را از ETF های بیت کوین و اتریوم به ETF های شیبا تنوع بخشند.

معایب ETF شیبا اینو

در حالی که داشتن یک ETF شیبا اینو مزایای زیادی دارد، معایبی نیز وجود دارد که لوسی نیز در پست های خود به آن ها اشاره می کند. برخی از این موارد شامل کاهش تمرکززدایی، مالکیت شخص ثالث و همچنین هزینه سرمایه گذاری است.

همچنین بخوانید: شیبا اینو؛ جهش ۱۷۰۰ درصدی در پیش است؟ فوربس: قیمت ۰.۰۰۰۳ دلار

برای کاهش تمرکززدایی، داشتن یک ETF کنترل وجوه را در اختیار یک آژانس متمرکز قرار می دهد که مغایر با ماموریت امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. این همچنین دارایی را در معرض دستکاری احتمالی قرار می دهد و باعث می شود سرمایه گذاران ETF شیبا نتوانند مستقیماً در فعالیت های DeFi شرکت کنند.

یکی دیگر از معایبی که لوسی بیان کرد این است که سرمایه گذارانی که از طریق ETF های شیبا اینو وارد می شوند، خودشان سکه ها را در اختیار ندارند. علاوه بر این، هزینه های سرمایه گذاری در ETFها از طریق کارمزد کارگزار/مدیریت، و همچنین افزایش نظارت های نظارتی، برای کسانی که برای تمرکززدایی به ارز دیجیتال روی آورده اند، یک معامله بزرگ است.

با وجود این معایب، فشار برای ایجاد یک ETF شیبا اینو در میان جامعه همچنان قوی است. تاکنون درخواست هایی برای راه اندازی صندوق ETF شیبا توسط گری اسکیل اینوستمنتز (Grayscale Investments) بیش از ۱۱۰۰۰ امضا جمع آوری کرده است.

نمودار تحلیل قیمت شیبا اینو

همچنین بخوانید: شیبا و آواکس در حال افزایش قیمت؛ فرصتی برای خرید یا وقت فروش؟

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.