ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,232.60
آلت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهبود قابل توجه آلتکوین ها؛ رندر، هلیوم و آربیتروم

بهبود قابل توجه آلتکوین ها؛ رندر، هلیوم و آربیتروم

در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال با روند نزولی شدیدی مواجه شد و باعث کاهش شدید قیمت های ارزهای دیجیتال اصلی شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هر دو بیش از ۱۰ درصد کاهش یافتند که به نوبه خود باعث کاهش شدید قیمت آلت کوین هایی مانند رندر، هلیوم و آربیتروم شد که هر کدام بیش از ۱۵ درصد کاهش یافتند.

با این حال، امروز این سه آلت کوین بهبود چشمگیری نسبت به بازار نزولی نشان داده اند.

رندر (RNDR): افزایش ۲.۳۵ درصد

هلیوم (HNT): افزایش ۴.۳۹ درصد

آربیتروم (ARB): افزایش ۰.۹۳ درصد

جدول قیمت رندر، هلیوم و آربیتروم

همچنین بخوانید: پیش بینی رشد قیمت اینجکتیو با افزایش تعهدات توسعه دهندگان

آیا این بهبود ادامه خواهد داشت؟

در ۲۹ ژوئیه، بیت کوین فرصتی برای شکستن الگوی پرچم گاوی داشت که معمولاً نشان دهنده افزایش بیشتر قیمت است. با وجود خوش بینی، بیت کوین نتوانست سطح مقاومت حیاتی ۷۱ هزار دلار را بشکند و در عوض به ۶۰۷۰۰ دلار بازگشت و یک جهش صعودی به سمت ۸۰ هزار دلار را از دست داد. این ناتوانی در شکستن باعث ایجاد عدم قطعیت در بازار و تأثیر بر قیمت آلت کوین ها شد.

نمودار قیمت بیت کوین

با تمرکز بر نمودار بیت کوین (BTC)، حمایت جزئی در سطح ۶۰ هزار دلار وجود دارد که یک سطح حیاتی است. بیت کوین یک بازگشت جزئی نشان داده است، با جهش قیمت از پایین ۵۹۸۳۹ دلار به ۶۰۷۰۰ دلار فعلی. اگر BTC بتواند از این حمایت بازگردد، ممکن است شاهد بهبودی باشیم. با این حال، اگر نتواند این سطح را حفظ کند، قیمت ممکن است به حدود ۵۳۶۴۳ دلار کاهش یابد که احتمالاً باعث کاهش بیشتر آلت کوین ها می شود.

دقت به فعالیت بازار برای مشاهده چگونگی پیشرفت آن از اینجا به بعد ارزشمند خواهد بود. سطوح بیت کوین را زیر نظر داشته باشید - اگر زیر ۵۹ هزار دلار سقوط کرد، ممکن است شاهد کاهش دیگری در قیمت ارزهای دیجیتال باشیم.

همچنین بخوانید: ۵ ارز دیجیتال انفجاری برای سال ۲۰۲۴

منبع: کوینز پروب
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.