ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,420,896,055,677
حجم معاملات 120,329,142,148
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $63,054.31
کت این ا داگ ورلد میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 470 زمان مطالعه: 3 دقیقه

نهنگ‌های سولانا BOME را رها و به MEW هجوم بردند!

نهنگ‌های سولانا BOME را رها و به MEW هجوم بردند!

همانطور که از فعالیت اخیر بازار و افزایش قیمت آن پیداست، وال‌های سولانا تمرکز خود را از بوک آف میم به سمت یک میم کوین جدید به نام کت این ا داگ ورلد (MEW) تغییر می‌دهند.

در یک چرخش پویا در بخش میم کوین، توجه ها به رقیب جدیدی به نام «گربه در دنیای سگ» (MEW) معطوف شده است، زیرا وال‌های سولانا توجه خود را از «کتاب میم» (BOME) که زمانی محبوب بود، منحرف کرده‌اند. قابل توجه است که محبوبیت فزاینده MEW با افزایش قابل توجه تقریباً ۶۰ درصدی قیمت آن مشهود است که نشان دهنده تغییر قابل توجهی در احساسات بازار نسبت به میم کوین ها است.

MEW به عنوان یک نقطه کانونی برای وال‌های سولانا ظهور می‌کند

میم کوین محبوب، MEW، امروزه با توجه به افزایش قیمت آن، توجه قابل توجهی را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است. قابل ذکر است که جهش قیمت آن در بحبوحه افزایش علاقه به بخش میم کوین در اخیرا رخ داده است.

در همین حال، فعالیت اخیر بازار نشان‌دهنده‌ی تغییر قابل توجهی در تمرکز وال‌های سولانا است، به طوری که توجه آن‌ها با افزایش چشمگیر به سمت MEW و به بهای سایر میم‌کوین‌ها مانند BOME جلب شده است. طبق اطلاعاتی که توسط ارائه‌دهنده داده‌های درون-زنجیره‌ای Lookonchain به اشتراک گذاشته شده است، یک معامله‌گر سرمایه‌گذاری قابل توجهی به ارزش ۵,۴۹۰ سولانا (SOL)، معادل حدود ۱.۰۷ میلیون دلار، برای خرید ۱۰.۸ درصد از کل عرضه MEW انجام داده است.

در همین حال، داده‌ها نشان می‌دهند که این وال سولانا حدود ۹.۶ میلیارد MEW خریداری کرده است. قابل ذکر است که این حرکت، این معامله‌گر را به عنوان بزرگترین نگهدارنده این میم‌کوین جدید با سودهای تحقق نیافته‌ای بیش از ۲۰ میلیون دلار، تبدیل کرده است.

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که افزایش قیمت MEW توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است، به خصوص با انتقال سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها از BOME به MEW. تراکنش قابل توجه دیگری که توسط Lookonchain برجسته شده، مربوط به یک معامله‌گر است که توانسته سرمایه‌گذاری ۳۵,۰۰۰ دلاری خود را طی دو ساعت به مبلغ خیره‌کننده‌ی ۸.۹ میلیون دلار تبدیل کند.

این معامله‌گر سولانا با استفاده از ۱۷۸.۲ سولانا، ۴.۴۱ میلیارد توکن MEW خریداری کرد که منجر به سود تحقق نیافته‌ی تقریباً ۸.۸۹ میلیون دلار و در نتیجه، رشدی معادل ۲۵۵ برابر شد.

قیمت و عملکرد در بحبوحه روندهای متغیر بازار

فعالیت‌های اخیر بازار حول محور ارز دیجیتال MEW، بر چشم‌انداز در حال تحول سریع میم‌کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند و این ارز دیجیتال را به نقطه‌ی کانونی جدیدی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران تبدیل کرده است. علاوه بر این، افزایش قیمت این ارز دیجیتال نه تنها نشان‌دهنده‌ی افزایش اعتماد به بخش میم‌کوین‌ها است، بلکه تغییر ترجیحات وال‌های سولانا را که به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری سودآور هستند، نیز نشان می‌دهد.

با ظهور این ارز دیجیتال جدید و تغییر دینامیک در فضای میم‌کوین‌ها، سرمایه‌گذاران با دقت روندهای بازار را برای بهره‌مندی از فرصت‌های نوظهوری که پدید می‌آیند، زیر نظر دارند. با چرخش وال‌های سولانا به سمت MEW، باید دید که این علاقه‌ی جدید چگونه بر کل بازار ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد گذاشت و اینکه آیا MEW با وجود تشدید رقابت در اکوسیستم میم‌کوین، می‌تواند شتاب خود را حفظ کند.

با این حال، در زمان نگارش این متن، قیمت MEW با افزایش ۵۷.۹۷ درصدی به ۰.۰۰۲۷۹۹ دلار رسید و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳۹ میلیون دلار بود. از سوی دیگر، قیمت BOME تنها ۲.۷۶ درصد افزایش یافت و در همان زمان با قیمت ۰.۰۱۴۱۶ دلار معامله شد.

منبع: CoinGape

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.