ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,177,792,267,950
حجم معاملات 71,379,090,080
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,005.32
بیت تورنت تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 11 زمان مطالعه: 4 دقیقه

سان پامپ؛ قیمت بیت تورنت ۲۰ درصد افزایش یافت

سان پامپ؛ قیمت بیت تورنت ۲۰ درصد افزایش یافت

توکن BTT بیت تورنت امروز نسبت به پایین ترین نقطه خود بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت.

کانال تلگرام مارکت فلو

رویدادهای مهمی که منجر به پوشش گسترده تر در نشریات آنلاین و رسانه های اجتماعی شده است، به طور چشمگیری به احساسات مثبت در اکوسیستم های بیت تورنت و ترون کمک کرده است.

توکن بیت تورنت (BTT) پس از افزایش حضور خود در نشریات محبوب ارز دیجیتال آنلاین و رسانه های اجتماعی، محبوبیت زیادی به دست آورده است. این پس از آن بود که کوین تلگراف و کریپتورنک هر دو گزارشی را در مورد نقاط عطف اکوسیستم خود در نیمه اول سال منتشر کردند.

در ۲۴ ساعت گذشته، BTT یک رالی بزرگ را نشان داد که قیمت آن را از ۰.۰۰۰۰۰۰۷۶۳۲ دلار به ۰.۰۰۰۰۰۰۹۴۵۷ دلار افزایش داد. این به معنای افزایش تقریباً ۲۴ درصدی ارزش آن است قبل از اینکه در ساعت ۵:۴0 صبح UTC امروز چهارشنبه به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۸۴ دلار برسد.

نمودار قیمت بیت تورنت

در طول این مسیر، حجم معاملات دارایی دیجیتال ۳۱۰ درصد افزایش یافت زیرا بیش از ۶۵.۷۳ میلیون دلار BTT بین آدرس ها جابه جا شد. پیشرفت اخیر آن همچنین ارزش بازار عرضه گردش ۹۶۸.۲۵ تریلیونی آن را به ۸۱۵.۱ میلیون دلار رساند. نمایش نمودارها نشان می دهد که BTT به ترتیب در بازه های یک هفته، یک ماه و یک سال، ۱۲ درصد، -۶ درصد و ۹۶ درصد رشد داشته است.

بیت تورنت: یکی از ستون های مهم غیرمتمرکزسازی

بیت تورنت بیش از دو دهه است که خود را به عنوان یکی از ستون های غیرمتمرکزسازی معرفی کرده است. پلتفرم همتا به همتا (P2P) آن حتی پیش از قدیمی ترین ارز رمزنگاری جهان در گردش، بیت کوین (BTC)، وجود داشت.

پروتکل اشتراک گذاری فایل P2P بیت تورنت بلافاصله به دلیل زیرساخت آن، که روند دانلود را در برابر اتصالات ناپایدار مقاوم می کند، شهرت پیدا کرد. فایل ها را به قطعات داده ای تقسیم می کند که می توان آن ها را از اتصالات پروتکل کنترل انتقال (TCP) و کلاینت های P2P دانلود کرد.

شبکه P2P بیت تورنت در دهه ۲۰۰۰ تقریباً یک سوم کل ترافیک اینترنت را تشکیل می داد. ترون در سال ۲۰۱۸ این پلتفرم را خریداری کرد که منجر به توسعه سیستم فایل بیت تورنت (BTFS) و زنجیره بیت تورنت (BTTC) شد. مورد دوم به عنوان یک لایه سازگاری چند زنجیره ای اثبات سهام (PoS) بین شبکه ترون و زنجیره های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) عمل می کند.

برداشت ها از گزارش های نیمه اول ۲۰۲۴ در مورد بیت تورنت (BTT)

گزارش ها نشان داد که BTTC همچنان به عنوان یک پل بین زنجیره ای بسیار پتانسیل دارد که می تواند اصطکاک و هزینه ها را در حین انتقال یا اشتراک دارایی کاهش دهد. این می تواند کلیدی برای مسائل سازگاری باشد که مانع پذیرش گسترده تر فناوری بلاک چین شده است.

مطالعات نشان داد که BTTC دارای ۱۱ اعتبارسنج و بیش از ۶۲۰۰ استیکر است. عملکردهای پل آن توسط یک مدل قفل و ضرب پشتیبانی می شود که با شبکه های ترون، اتریوم و بایننس اسمارت چین هماهنگ است.

در همین حال، عرضه ثابت توکن BTT و مشوق های مشارکت در شبکه از طریق استیکینگ و فعالیت های اعتبارسنجی، اکوسیستم آن را مقاوم می کند. محققان اطمینان دارند که ادغام گسترده BTTC با پلتفرم های بیشتر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، همراه با ادغام عمیق آینده ترون با اکوسیستم بیت کوین، می تواند رشد آن را تقویت کند.

تا به امروز، توکن بومی ترون TRX با افزایش خود در رتبه بندی های مختلف به ۱۰ دارایی برتر ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار ارتقا یافته است. آخرین تحولات ارزش کلی آن را به ۱۳.۸۷ میلیارد دلار افزایش داده است. از طریق ارتباط، می تواند بیت تورنت و توکن BTT آن را بیشتر تقویت کند.

منبع: بلوک زایت
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.