ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,192,881,420,500
حجم معاملات 164,472,074,116
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $62,845.69
کانتو ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 2 دقیقه

دو روز توقف شبکه کانتو؛ زنگ خطر برای امنیت بلاکچین ها

دو روز توقف شبکه کانتو؛ زنگ خطر برای امنیت بلاکچین ها

تیم کانتو اعلام کرد که این مشکل در ساعت ۱۲:۰۰ به وقت جهانی هماهنگ روز دوشنبه برطرف خواهد شد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • این بلاکچین از شنبه ۱۰ آگوست هیچ تراکنشی را پردازش نکرده است.
  • در اطلاعیه ای در ایکس اعلام شد که این مشکل در ساعت ۱۲:۰۰ به وقت جهانی هماهنگ روز دوشنبه ۱۲ آگوست برطرف خواهد شد.
  • توکن بومی این بلاکچین قبل از بهبود در طول آخر هفته، ۲۱ درصد کاهش یافت.

بلاکچین لایه ۱ کانتو پس از یک «مشکل اجماع» از روز شنبه به بعد آفلاین بوده است. توکن CANTO ابتدا ۲۱ درصد کاهش یافت، اما در طول آخر هفته بهبود یافت. داده های اتریسکن نشان می دهد که سه تراکنش در تاریخ ۱۰ آگوست پردازش شده است و از آن زمان تاکنون هیچ فعالیتی انجام نشده است.

کانتو در اطلاعیه ای در ایکس گفت: «بلاکچین کانتو در حال حاضر با مشکلی در اجماع مواجه است که باعث توقف زنجیره شده است. ارتقاء برای رفع این مشکل در روز دوشنبه ۱۲ آگوست ساعت ۱۲:۰۰ به وقت جهانی هماهنگ انجام خواهد شد. همه وجوه امن هستند. پس از از سرگیری زنجیره، کاربران می توانند مانند همیشه به همه فعالیت ها دسترسی داشته باشند.»

کانتو پس از راه اندازی در آگوست سال گذشته، دوره رشد انفجاری را تجربه کرد و ارزش کل قفل شده (TVL) در ماه مارس به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار رسید، زیرا سرمایه گذاران به سمت مجموعه ای از خدمات دیفای مانند وام دهی، استیکینگ و تامین نقدینگی هجوم آوردند.

از آن زمان تاکنون، فعالیت درون زنجیره ای به سرعت کاهش یافته است و TVL طبق گفته دیفای لاما به تنها ۱۳.۷ میلیون دلار رسیده است. توکن CANTO نیز از ۲۴ مه تاکنون ۸۳ درصد کاهش یافته است.

منبع: کوین دسک
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.