ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,320,846,787,992
حجم معاملات 138,463,133,372
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,966.75
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

هشدار مقام سابق SEC درباره ETF بیت کوین مورگان استنلی

هشدار مقام سابق SEC درباره ETF بیت کوین مورگان استنلی

جان رید استارک، مقام سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، معتقد است که پیشنهاد ETF بیت کوین توسط مورگان استنلی می تواند بخش انطباق این شرکت را به شدت تحت فشار قرار دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

مورگان استنلی، بزرگترین مدیر دارایی در ایالات متحده، ممکن است پس از اجازه دادن به کل تیم مشاوران مالی خود برای شروع تبلیغ صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین، با بررسی دقیق انطباق مواجه شود. جان رید استارک، منتقد ارزهای دیجیتال و مقام سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار، هشدار داد.

استارک در بیانیه ای در تاریخ ۹ آگوست نوشت: «با رها کردن لشکر ۱۵۰۰۰ کارگزار خود برای تبلیغ بیت کوین، مورگان استنلی به طور داوطلبانه خود را در معرض بزرگترین بررسی تاریخچه توسط SEC و FINRA قرار داده است.»

او افزود: «شناسایی تخلفات مانند تیراندازی به کبک خواهد بود. بنابراین هر کس که مدیر انطباق فعلی مورگان استنلی است، برای او آرزوی موفقیت می کنیم.»

دسترسی گسترده ناظران به اسناد

استارک توضیح داد که کارکنان انطباق و اجرای قانون از هر دو نهاد SEC و FINRA دسترسی فوری به تمام سوابق، اسناد، ایمیل ها، پیام های متنی، پیام های صوتی و مکالمات تلفنی مرتبط با فروش بیت کوین مورگان استنلی به سرمایه گذاران خرد خواهند داشت.

استارک گفت: «این گنجینه باشکوه، فراوان و به راحتی قابل دسترسی از شواهد نه تنها با کلیک یک ماوس در قالب درخواست اسناد یا شهادت، بلکه همچنین بر اساس تقاضا در یک بازرسی غافلگیرانه سرزده در محل، در دسترس SEC و FINRA خواهد بود.»

استارک این اقدام را «آرزوی مرگ مورگان استنلی» خواند.

این انتقاد پس از آن مطرح شد که یک منبع آگاه در تاریخ ۷ آگوست به کوین تلگراف گفت که مورگان استنلی به ۱۵۰۰۰ مشاور مالی خود اجازه داده است تا شروع به توصیه صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین (BTC) به مشتریان پر درآمد کنند.

همچنین بخوانید: پیش بینی گری اسکیل؛ بیت کوین رکورد می شکند

مورگان استنلی تنها از دو محصول ETF بیت کوین حمایت می کند

این فرد که اجازه بحث عمومی در مورد این موضوع را نداشت، گزارش قبلی CNBC مبنی بر اینکه مورگان استنلی قصد دارد شروع به توصیه ETFهای بیت کوین کند را تأیید کرد.

در حال حاضر، این شرکت تنها از دو محصول، iShares Bitcoin Trust (IBIT) بلک راک و Wise Origin Bitcoin Fund (FBTC) فیدلیتی حمایت می کند. تحلیلگران صنعت رمزنگاری معتقدند که این امر برای بیت کوین اهمیت زیادی خواهد داشت.

هاسیب قریشی، مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر کریپتو دراگون فلای، در ایکس نوشت: «انتظار داشته باشید که در نیمه دوم سال شاهد ورود سرمایه های بزرگ تری باشیم.»

این سرمایه گذار دیفای افزود: «می توانید تصور کنید که این چقدر بزرگ است؟»

طبق داده های فارسایت، از زمان تأیید ETFهای بیت کوین اسپات در ۱۱ ژانویه، آنها موفق به جذب ۱۷.۳ میلیارد دلار سرمایه شده اند.

همچنین بخوانید: تحلیل و بررسی؛ نگاهی به کاهش رشد بیت کوین

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.