ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,287,457,255
حجم معاملات 82,702,247,161
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,104.39
همستر کامبت ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 19 زمان مطالعه: 7 دقیقه

چرا همه می خواهند با همستر کامبت تلگرام ثروتمند شوند؟

چرا همه می خواهند با همستر کامبت تلگرام ثروتمند شوند؟

جامعه ارزهای دیجیتال بی وقفه روی همستر کلیک می کنند، به این امید که از یک بازی جدید هزاران دلار درآمد کسب کنند. از همستر کامبت چه انتظاری باید داشت؟

کانال تلگرام مارکت فلو

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی کلیک کننده در تلگرام است که در آن بازیکنان می توانند با کلیک روی سکه و خرید کارت های ویژه، یک همستر را به مدیرعامل یک شرکت موفق تبدیل کنند. توسعه دهندگان خود همستر کامبت این بازی را به عنوان یک شبیه ساز آموزشی معرفی می کنند.

اگرچه در فروردین ۱۴۰۳ به بازار آمد، این بازی تنها در ماه اردیبهشت و خرداد محبوبیت پیدا کرد. افزایش شدید محبوبیت با راه اندازی کانال یوتیوب پروژه و افزایش تبلیغات در بین افراد تأثیرگذار و جامعه همزمان شد.

چه چیزی باعث منحصر به فرد بودن همستر کامبت می شود؟

همستر کامبت محبوبیت فراوانی پیدا می کند. این یک بازی رایگان و آسان برای یادگیری است که به هر کسی که وارد دنیای صرافی ها و ارزهای دیجیتال نشده است، اجازه می دهد تا در مراسم عالی کسب درآمد از هیچ احساس مشارکت کند. فرصت کسب درآمد در بازی کلیک کننده منجر به این شد که در اوایل خرداد ماه، تعداد بازیکنان همستر کامبت به ۱۰۰ میلیون نفر برسد.

احساس تحمیل شده از دست دادن (FOMO) و تبلیغات پرخاشگر نقش مهمی در تبلیغ بازی دارند - نه تنها از سوی وبلاگ نویسان بلکه از سوی کاربران عادی که بازی را برای دریافت پاداش برای حساب های خود از لینک های ارجاع تبلیغ می کنند. در عوض، آنها امیدوارند درآمد واقعی کسب کنند. سازندگان بازی قول داده اند که توکن HMSTR را در صرافی لیست کنند و بازیکنان را برای کیف پول خود با سکه پاداش دهند.

ایمان به پروژه از همکاری با سیستم تون (TON) و تجربه نات کوین حاصل می شود، تیمی که قبلاً کاری را انجام داده است که توسعه دهندگان همستر کامبت قول داده اند: آنها یک سکه در صرافی ها منتشر کردند و توکن ها را با بازیکنان به اشتراک گذاشتند. این واقعیت که نویسندگان بازی با دقت پنهان شده اند و تقریباً با مخاطبان تعامل ندارند، سوالاتی را ایجاد می کند.

چگونه بازی کنیم

این بازی به عنوان یک مینی برنامه اجرا شده از طریق ربات @hamster_kombat_bot اجرا می شود. به طور کلی، مردم از طریق لینک های ارجاع از دوستان یا فقط افراد تصادفی برای دریافت پاداش خوش آمدگویی به همستر کامبت می آیند.

یک بازیکن جدید ۵۰۰۰ سکه (یا ۲۵۰۰۰ سکه در صورت داشتن اشتراک تلگرام پریمیوم) دریافت می کند. این به فرستنده کمک می کند تا کارت های منحصر به فرد دریافت کند، اما بعداً در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد. پس از ثبت نام، کاربر یک مدیرعامل همستر دریافت می کند. در ابتدا کچل و لاغر است، اما سفت تر و کرکی تر می شود.

بازی همستر کامبت

در ابتدا، تنها راه برای بالا بردن سطح، کلیک کردن روی سکه است. با این حال، به دلیل مکانیزم اولیه، ذخیره ای از انرژی که از هر کلیک مصرف می شود، کلیک بی پایان امکان پذیر نخواهد بود. کاربران می توانند شش بار در روز به صورت رایگان انرژی خود را دوباره پر کنند، اما نمی توانند این کار را بیش از یک بار در ساعت انجام دهند.

برای سرعت بخشیدن به این فرآیند، سازندگان چندین تقویت کننده ارائه کرده اند. برخی درآمد ارزی را که برای هر ضربه دریافت می شود افزایش می دهند و برخی دیگر مقیاس استقامت را بالا می برند. همه این تنوع برای همان سکه هایی در اطراف استخراج خریداری می شود که در طی آن کل برنامه ساخته می شود.

وقتی بازیکن به اندازه کافی سکه جمع کرد، می تواند کارت هایی را در بخش معدن خریداری کند. این فعالیت ها و اصطلاحات مختلفی است که به ارزهای دیجیتال، فناوری اطلاعات و تجارت مربوط می شود. نام ها کاملاً بی اهمیت هستند: نکته اصلی درآمد غیرفعال این کارت ها است.

کارت های خریداری شده قبلی را می توان برای دریافت درآمد غیرفعال بیشتر ارتقا داد. برای باز کردن یک کارت جدید، کاربر باید کارت دیگری را به سطح مشخصی ارتقا دهد یا دوستان بیشتری را با لینک ارجاع دعوت کند.

آیا می توان با همستر کامبت درآمد کسب کرد؟

اکنون، این سوال بیشتر جنبه لفاظی دارد. هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید که آیا این کلیک درآمدی برای بازیکنان به همراه خواهد آورد یا خیر. تمام میلیون ها دلاری که گیمرها می توانند در بازی به دست آورند، فقط اعداد زیبایی از ارز درون بازی باقی می مانند و به هیچ وجه با پول واقعی مرتبط نیستند.

با این حال، سازندگان بازی قول داده اند که این کوین در ماه ژوئن در صرافی ها لیست شود و بازیکنان موجود به عنوان قدردانی از حمایتشان، مقدار مشخصی از ارز دیجیتال به صورت ایرباس دریافت خواهند کرد. در دنیای ارزهای دیجیتال، ایرباس توزیع گسترده توکن ها به کیف پول کاربران است - که معمولاً فقط در زمان راه اندازی یک کوین جدید انجام می شود.

به نظر می رسد کاربرانی که ده ها ساعت را صرف بازی کرده اند، چند دلار HMSTR دریافت خواهند کرد. آنها ممکن است بتوانند چند صد یا هزار دلار درآمد کسب کنند، اما هیچ کس حتی این مقدار را هم قول یا تضمین نمی دهد.

آیا همه چیز به همین سادگی امن است؟

در حالی که بازی تهدید قابل توجهی ندارد، اما همچنان سوالات زیادی در مورد آن وجود دارد. مشکوک ترین موضوع این است که تیم سازنده با دقت پنهان شده اند. همه پست ها به نمایندگی از همسترهای کارتونی انجام می شود و در ویدیوها از صدای رباتیک استفاده می شود.

تبلیغات ویروسی نیز سوالاتی را ایجاد می کند. توسعه دهندگان تصمیم گرفتند با ایجاد هیجان در مورد پروژه، افزایش مخاطب و وعده پاداش برای شرکت در بازی، بر کاربران FOMO فشار بیاورند.

بازیکنان چه می گویند

بازیکنان همستر کامبت که مصاحبه شدند، اعتراف کردند که به لطف پروژه نات کوین شروع به بازی کرده اند. در عین حال، آنها مطمئن نبودند که این بازی ها بتوانند درآمد واقعی به همراه داشته باشند، اما پس از لیست شدن و رشد سکه نات کوین (NOT)، مشخص شد که می توانند درآمد خوبی کسب کنند.

«بنابراین اکنون ورود به پروژه های امیدوارکننده منطقی است زیرا ... اختصاص دادن کمی وقت به یک اسباب بازی با رابط و معنای دلپذیر کار سختی نیست.»

بازیکن همستر کامبت

بازیکنان هیجان بازی و فرصت کسب درآمد تقریباً به صورت غیرفعال را به عنوان دلایل اصلی بازی همستر کامبت عنوان می کنند. با این حال، بسیاری بر این باورند که با توجه به تعداد بازیکنان در همستر کامبت، بعید است که سود زیادی به دست آورد.

آیا کاربران باید شروع به بازی همستر کامبت، کنند یا خیلی دیر شده است؟

ایده چنین کلیک کننده ای جدید نیست زیرا سازندگان نات کوین در ابتدا از آن استفاده کردند. کاربران برای جمع آوری امتیاز در کلیک کننده نات کوین توکن دریافت کردند. پس از لیست شدن، یک سکه NOT واقعی برای هر ۱۰۰۰ واحد از ارز بازی داده شد.

مزیت قابل توجه همستر کامبت و سایر کلیکرهای مشابه، دسترسی آنها است. برای بسیاری، این بازی ها دنیای ارزهای دیجیتال را باز می کنند و می توانند به آنها کمک کنند تا اولین درآمد خود را از دارایی های دیجیتال به دست آورند. تنها ریسک، اتلاف وقت است، اگر پروژه نتواند ارز دیجیتال خود را در صرافی قرار دهد.

مشخص نیست که دارایی رمزنگاری در طول زمان چگونه عمل خواهد کرد. سکه های میم معمولاً در ابتدا به شدت افزایش می یابند، اما سپس ارزش آنها به صفر می رسد. کسانی که زودتر شروع به جمع آوری سکه کرده اند، درآمد کسب خواهند کرد. هرچه یک بازیکن خاص سکه بیشتری داشته باشد، بهتر است. اما هرچه جامعه سکه های بیشتری داشته باشد، احتمال کاهش ارزش آنها بیشتر می شود. و ۱۰۰۰۰۰ ضربه روی یک همستر، در بهترین حالت، چند صد دلار برای کاربر به ارمغان می آورد.

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.