ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,739.38
ریپل تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

نوسانات XRP؛ آیا حمایت شکسته می شود؟

نوسانات XRP؛ آیا حمایت شکسته می شود؟

قیمت ریپل (XRP) در تلاش برای عبور از ناحیه مقاومت ۰.۶۱۲۰ دلار با مشکل مواجه است. قیمت باید بالای حمایت ۰.۵۹۴۰ دلار باقی بماند تا بتواند در کوتاه مدت افزایش مجدد داشته باشد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت XRP در نزدیکی سطح حمایت ۰.۶۰۰ دلار در حال تثبیت است.
  • قیمت در حال حاضر زیر ۰.۶۱۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک خط روند صعودی اصلی با حمایت در سطح ۰.۵۹۴۵ دلار در نمودار ساعته جفت ارز XRP/USD (منبع داده: صرافی کراکن) در حال شکل گیری است.
  • این جفت ارز در صورت شکستن ناحیه مقاومت ۰.۶۱۲۰ دلار می تواند حرکت صعودی پیدا کند.

قیمت XRP بالای حمایت کلیدی تثبیت شده است

قیمت XRP چندین تلاش برای افزایش قدرت بالای سطوح ۰.۶۱۲۰ و ۰.۶۱۵۰ دلار انجام داد. با این حال، خریداران نتوانستند قدرت کافی برای بسته شدن بالای ۰.۶۱۵۰ دلار کسب کنند. یک واکنش نزولی رخ داد و قیمت مجدداً سطح حمایت ۰.۵۹۵۰ دلار را آزمایش کرد.

یک کف قیمتی در سطح ۰.۵۹۵۷ دلار تشکیل شده است و قیمت در حال حاضر مانند اتریوم در حال تثبیت است. همچنین یک خط روند صعودی اصلی با حمایت در سطح ۰.۵۹۴۵ دلار در نمودار ساعته جفت ارز XRP/USD در حال شکل گیری است. این جفت ارز در حال حاضر زیر ۰.۶۱۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.

در صورت افزایش جدید، قیمت ممکن است با مقاومت در نزدیکی سطح ۰.۶۰۲۵ دلار یا سطح اصلاحی ۵۰ درصدی فیبوناچی حرکت نزولی از سقف ۰.۶۰۹۱ دلار تا کف ۰.۵۹۵۷ دلار مواجه شود.

اولین مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۰.۶۰۶۰ دلار یا سطح اصلاحی ۷۶.۴ درصدی فیبوناچی حرکت نزولی از سقف ۰.۶۰۹۱ دلار تا کف ۰.۵۹۵۷ دلار قرار دارد. مقاومت کلیدی بعدی می تواند ۰.۶۱۲۰ دلار باشد. حرکت واضح بالای مقاومت ۰.۶۱۲۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۶۱۵۰ دلار سوق دهد.

نمودار تحلیل تکنیکال ریپل

مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۰.۶۲۰۰ دلار قرار دارد. هرگونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را در کوتاه مدت به سمت مقاومت ۰.۶۳۵۰ دلار سوق دهد.

همچنین بخوانید: آیا کاهش انتقال نهنگ ها به قیمت ریپل (XRP) ضربه می زند؟

ریزش بیشتر؟

اگر XRP نتواند ناحیه مقاومت ۰.۶۱۲۰ دلار را پشت سر بگذارد، ممکن است شروع به کاهش مجدد کند. حمایت اولیه در سمت پایین در نزدیکی سطح ۰.۵۹۵۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی در سطح ۰.۵۸۸۰ دلار است. در صورت شکستن نزولی و بسته شدن زیر سطح ۰.۵۸۸۰ دلار، قیمت ممکن است در کوتاه مدت به سمت حمایت ۰.۵۷۲۰ دلار کاهش یابد. حمایت اصلی بعدی در سطح ۰.۵۵۰ دلار قرار دارد.

شاخص های تکنیکال

MACD ساعته - MACD برای XRP/USD در حال از دست دادن سرعت در منطقه صعودی است.

RSI ساعته (شاخص قدرت نسبی) - RSI برای XRP/USD در حال حاضر زیر سطح ۵۰ است.

سطوح حمایت اصلی - ۰.۵۹۵۰ و ۰.۵۸۸۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی - ۰.۶۰۶۰ و ۰.۶۱۲۰ دلار.

همچنین بخوانید: توقف رشد ریپل؛ تردید در حل و فصل اختلافات با SEC

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.