ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,180,172,532,926
حجم معاملات 73,802,889,402
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,046.04
همستر کامبت بازی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارشناس روسی نسبت به سوددهی پایین بازی «همستر کامبت» هشدار داد

کارشناس روسی نسبت به سوددهی پایین بازی «همستر کامبت» هشدار داد

یک کارشناس مالی روسی پس از شکایت های بازیکنان از پایان فصل اول بازی محبوب «همستر کامبت»، نسبت به انتظارات مالی از این بازی هشدار داد. بسیاری از بازیکنان روسی امیدوار بودند از طریق این بازی سود قابل توجهی کسب کنند، اما به نظر می رسد این انتظارات برآورده نشده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

ویکتور پکوف، کارشناس مستقل جرایم مالی در حوزه ارزهای دیجیتال، اظهار داشت که برخی بازیکنان در دام انتظارات خود گرفتار شده اند و به اشتباه فکر می کردند که می توانند از طریق بازی کردن ثروتمند شوند. وی تاکید کرد که توسعه دهندگان بازی هرگز وعده پاداش های مالی بالا را نداده اند.

پکوف در مصاحبه با RTVI توضیح داد که بازیکنان به طور نادرست شانس خود را برای کسب درآمد از طریق «همستر کامبت» بیش از حد ارزیابی کرده اند. بسیاری از آنها هدفشان جمع آوری ارز درون بازی برای تبدیل آن به پول واقعی بود، اما توسعه دهندگان هیچ گاه چنین درآمدی را تضمین نکرده اند. در حالی که برخی از بازیکنان تنها 5 تا 15 دلار پس از ماه ها بازی به دست آوردند و از این موضوع متعجب شدند، پکوف این نتیجه را طبیعی و قابل پیش بینی دانست.

وی افزود: «بسیاری از بازیکنان سعی می کردند با جمع آوری ارز درون بازی آن را به پول واقعی تبدیل کنند، اما باید توجه داشت که تیم توسعه دهنده هیچ گاه وعده ای در مورد درآمدهای احتمالی نداده است.»

برخی بازیکنان حتی با خرید وسایل مختلف مانند تفنگ های ماساژ، تلاش کردند فرآیند جمع آوری را تسریع کنند. با این حال، توسعه دهندگان بازی هشدار دادند که برخی از بازیکنان با استفاده از روش های ناعادلانه مانند ربات ها، از سیستم بهره برداری کرده اند و از برنامه ایر دراپ کنار گذاشته خواهند شد.

همچنین بخوانید: لیست شدن همستر کامبت در بایننس؛ چه چیزی در پیش است؟

ناامیدی بیشتر زمانی ایجاد شد که توسعه دهندگان اعلام کردند بازیکنان تنها بخشی از توکن های خود را دریافت خواهند کرد و باقی توکن ها برای چند ماه مسدود خواهد شد. این موضوع باعث خشم و اعتراض بازیکنان شد و برخی حتی بازی را به عنوان یک کلاهبرداری قلمداد کردند.

با وجود این اعتراضات، توسعه دهندگان بازی همچنان تأکید دارند که هرگز به بازیکنان وعده درآمدهای بالا نداده اند. با برنامه ریزی برای لیست شدن توکن HMS در ماه سپتامبر، باید منتظر ماند و دید که وضعیت چگونه تغییر خواهد کرد.

همچنین بخوانید: همستر کامبت تلگرام؛ جهشی به سوی آینده ارزهای دیجیتال؟

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.