ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,940,244,363,409
حجم معاملات 82,353,997,594
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,171.71
همستر کامبت تلگرام
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 24 زمان مطالعه: 3 دقیقه

همستر کامبت تلگرام؛ جهشی به سوی آینده ارزهای دیجیتال؟

همستر کامبت تلگرام؛ جهشی به سوی آینده ارزهای دیجیتال؟

بازی همستر کامبت که بر بستر تلگرام فعالیت می کند، از زمان راه اندازیش، رشد چشمگیری داشته و به یک نقطه عطف جدید دست یافته است. با توجه به پیشرفت های قابل توجهی که این پروژه تاکنون داشته، می تواند به بازیگر اصلی بعدی در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

کانال تلگرام مارکت فلو

همستر کامبت در سه ماه، ۲۳۹ میلیون کاربر جذب کرد

پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، در پستی در کانال تلگرام خود اعلام کرد که از زمان راه اندازی این مینی گیم در تلگرام، ۲۳۹ میلیون کاربر برای همستر کامبت ثبت نام کرده اند. دوروف برای برجسته کردن دستاوردهای همستر کامبت، به این نکته اشاره کرد که تنها ۷۳ روز طول کشید تا این پروژه به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه برسد.

بنیانگذار تلگرام افزود که همستر کامبت روزانه چهار تا پنج میلیون کاربر جدید جذب می کند و آن را به «سریع ترین سرویس دیجیتال در حال رشد در جهان» تبدیل می کند. رشد همستر کامبت همچنین در دنبال کنندگان روزافزون شبکه های اجتماعی آن مشهود است. این بازی مبتنی بر تلگرام اکنون در یوتیوب ۳۲.۳ میلیون مشترک و در پلتفرم ایکس ۱۱.۴ میلیون دنبال کننده دارد.

به گزارش کوین تلگراف، تیم پشت همستر کامبت برای کانال یوتیوب خود، رکورد جهانی گینس (GWR) را درخواست داده است. آنها ادعا می کنند که اولین کانالی هستند که در یک هفته بیش از ۱۰ میلیون مشترک به دست آورده اند.

دوروف همچنین اظهار داشت که همستر کامبت در حال رهبری موج جدیدی از مینی اپلیکیشن های تلگرام است که قرار است راه اندازی شوند. او بر این باور است که رشد شگفت انگیز همستر، «پتانسیل ویروسی» پلتفرم مینی اپلیکیشن های تلگرام را نشان می دهد.

در مورد انتظاراتی که از همستر کامبت می رود، دوروف اشاره کرد که این تیم به زودی توکن خود را بر روی شبکه TON (شبکه باز تلگرام) ایجاد خواهد کرد. انتظار می رود همستر، بخش قابل توجهی از عرضه توکن خود را به میلیون ها کاربر خود ایردراپ کند. با توجه به موفقیت راه اندازی توکن و کمپین ایردراپ آن، همستر کامبت می تواند از روندی مشابه با نات کوین، بازی دیگری مبتنی بر تلگرام، بهره مند شود. توکن NOT نات کوین، از نظر ارزش بازار، در رتبه شصت و سومین ارز دیجیتال قرار دارد.

همچنین بخوانید: چرا همه می خواهند با همستر کامبت تلگرام ثروتمند شوند؟

ارز کل بازار ارزهای دیجیتال

نات کوین، پیشگام موج جدید مینی اپلیکیشن های تلگرام

نات کوین به تازگی با همکاری با هلیكا گیمینگ، از راه اندازی یک شتاب دهنده بازی تلگرام خبر داد که به هدایت موج جدید مینی گیم ها در پلتفرم پیام رسان اجتماعی کمک می کند. نات کوین و هلیكا با بودجه ۵۰ میلیون دلاری به توسعه دهندگان بازی کمک می کنند تا پروژه های خود را بر روی پلتفرم تلگرام و بلاک چین TON بسازند.

شبکه TON به دلیل تعداد کاربرانی که می توانند به شبکه وارد شوند، از این توسعه و موفقیت پلتفرم هایی مانند همستر کامبت بهره مند خواهد شد. راه اندازی موفق نات کوین در اوایل سال و این متاورس بازی های تلگرام، قبلاً باعث افزایش قابل توجهی در فعالیت شبکه TON شده است.

وب سایت بیت کوینیست اخیراً گزارش داد که TON بر اساس رشد سه ماهه کاربران فعال روزانه، در بین برترین بلاک چین های لایه ۱ قرار گرفته است. شبکه TON در این مدت شاهد افزایش ۹۷ درصدی کاربران فعال روزانه خود بوده است. در همین حال، از زمانی که نات کوین و برخی دیگر از بازی های تلگرام راه اندازی شدند، TON شاهد رشد ۱۳۴۶ درصدی در کاربران فعال روزانه خود بوده است.

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.