ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,405,181,198,538
حجم معاملات 123,666,508,331
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $62,658.85
ریپل ارز دیجیتال آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 569 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: ریپل به سوی قله ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلاری!

تحلیلگر: ریپل به سوی قله ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلاری!

پس از یک دوره طولانی رکود، قیمت XRP ناگهان شروع به افزایش کرده است و باعث شده چندین تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی های گاوی در مورد جهت گیری این آلت کوین ارائه دهند.

پیش بینی های گاوی برای ریپل

آخرین پیش بینی های مثبت از سوی BarriC، کارشناس ارز دیجیتال و علاقه مند به ریپل (XRP) ارائه شده است که چندین بازه زمانی برای افزایش این دارایی دیجیتال به سطوح بی سابقه در بلند مدت تعیین کرده است. BarriC با حضور در پلتفرم X (قبلا توییتر)، نظرات خود را بیان کرد و خاطرنشان کرد که با گذشت زمان، سرمایه گذاران کریپتو ممکن است فرصت های کمتری برای خرید XRP ارزان داشته باشند. طبق گفته این تحلیلگر، XRP ارزان قیمت امروز با قیمتی کمتر از ۰.۸ دلار تعریف می شود.

علاوه بر این، این کارشناس پیش بینی خود را مبنی بر معامله XRP بین ۱ تا ۳ دلار را برجسته کرد. BarriC به طور خاص ادعا کرد که تا پایان این بازار گاوی، یک XRP ارزان بین سطوح قیمتی ذکر شده معامله خواهد شد. BarriC با اشاره به رویداد هاوینگ بعدی بیت کوین و چرخه گاوی بین سال های ۲۰۲۸ و ۲۰۲۹، این دارایی رمزنگاری را در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دلاری در ۴ تا ۵ سال آینده، به عنوان دارایی کم ارزش در نظر گرفته است.

اگر XRP در پایان روند صعودی بعدی، ارزان باشد و بین ۱۰ تا ۱۵ دلار معامله شود، این تحلیلگر انتظار دارد در اوج چرخه گاوی به قیمت های بسیار بالاتری برسد. BarriC جهش قابل توجهی را از ۱۰ دلار پیش بینی شده به یک نقطه عطف سه رقمی پیش بینی می کند. به دنبال هاوینگ و چرخه گاوی بعدی که انتظار می رود تا سال ۲۰۳۲ و ۲۰۳۳ رخ دهد، تحلیلگر انتظار دارد این توکن با قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار نیز کم ارزش باشد.

او در پایان پیش بینی خود تأیید می کند که مشارکت‌کنندگان در بازار همیشه به قیمت های مقرون به صرفه دسترسی خواهند داشت. با این حال، این به عهده علاقه مندان به این آلت کوین است که تصمیم بگیرند چقدر حاضرند سرمایه گذاری کنند.

همچنین بخوانید: پیش‌بینی تحلیلگر: ریپل ۲۰ دلاری، اتریوم ۲۰ هزار دلاری

۱۰۰۰ دلار در بلند مدت امکان پذیر است

لازم به ذکر است که این تحلیلگر پیش از این قیمت ۱۰۰۰ دلاری را برای XRP پیش بینی کرده بود. به گفته BarriC، مسیر XRP در ماه ها و سال های آینده هیجان انگیز خواهد بود. او بر این باور است که قیمت XRP با گسترش و تغییر بازار ارزهای دیجیتال افزایش خواهد یافت و در نتیجه برای رشد عظیم و پذیرش گسترده تر آماده خواهد شد.

با توجه به انتظارات او برای پذیرش بیشتر و رشد سکه در ماه ها و سال های آینده، او در بلندمدت قله ۱۰۰۰ دلاری را پیش بینی می کند. سایر قیمت هایی که این کارشناس باید به آنها توجه کند عبارتند از ۱، ۵، ۱۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۵۰۰ دلار. BarriC اطمینان دارد که این توکن، چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت، زندگی مردم را تغییر خواهد داد.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: آیا ریپل در حال حرکت به قیمت ۰.۷ دلار است؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.