ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,368,742,621,623
حجم معاملات 120,677,471,499
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,358.29
اتریوم ریپل ارز دیجیتال آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 34 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش‌بینی تحلیلگر: ریپل ۲۰ دلاری، اتریوم ۲۰ هزار دلاری

پیش‌بینی تحلیلگر: ریپل ۲۰ دلاری، اتریوم ۲۰ هزار دلاری

یک تحلیلگر ارز دیجیتال به نام «CrediBULL Crypto» سناریویی صعودی برای اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) ترسیم کرده است. او ادعا کرد که هر دو توکن می توانند به ترتیب تا ۲۰۰۰۰ دلار و ۲۰ دلار افزایش یابند. علاوه بر این، او زمان وقوع احتمالی این افزایش سهموی نجومی را تعیین کرد.

اتریوم می تواند به سقف بازار نزدیک به ۲۰۰۰۰ دلار برسد

این تحلیلگر در پستی در X (شبکه اجتماعی سابق توییتر) اشاره کرد که احتمالاً اتریوم (ETH) می‌تواند به قله‌ای نزدیک به ۲۰۰۰۰ دلار در بازار برسد. او همچنین توضیح داد که ETH می تواند به این سطح قیمت برسد زیرا اعتقاد دارد که بیت کوین می تواند در این چرخه بازار شاهد افزایش ۲ برابری از آخرین رکورد خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار در روند صعودی ۲۰۲۱ باشد. بنابراین، آلتکوین‌هایی مانند ETH چند برابر آن رشد خواهند کرد.

به طور خاص، او پیش بینی می کند که ETH ۳ تا ۴ برابر بالاترین رکورد قبلی خود (ATH) یعنی ۴۸۰۰ دلار معامله کند که دومین توکن بزرگ ارز دیجیتال از نظر ارزش کل بازار را در محدوده قیمتی بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار قرار می دهد. همچنین در همین حال ادعا کرد که اتریوم مطمئناً حداقل به ۱۰۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

به دنبال پیش بینی CrediBULL، یکی دیگر از کاربران X سوال کرد که چقدر امکان پذیر است که ارزش کل بازار ETH به ۲ تریلیون دلار برسد و بیان کرد که به نظر «دیوانه کننده» می رسد. با این حال، تحلیلگر ارز دیجیتال پاسخ داد که رسیدن ETH به چنین سطوحی یک «قله انفجاری» است، بنابراین ارزش کل بازار «گزاف» به نظر خواهد رسید. او با شوخی اضافه کرد که اگر ارزش کل بازارها گزاف به نظر نرسند، مشکلی وجود دارد.

ریپل یکی دیگر از آلتکوین‌هایی است که می‌تواند رشد تصاعدی را تجربه کند

در پست دیگری در X، CrediBULL همچنین از ریپل (XRP) دفاع کرد و گفت که اگر ETH به ۱۰۰۰۰ دلار برسد، XRP نیز می تواند بین ۱۰ تا ۱۲ دلار افزایش یابد. او پیشنهاد کرد که XRP با وجود عملکرد ضعیف فعلی نباید دست کم گرفته شود، و اشاره کرد که XRP در برخی از نقاط چرخه گذشته از نظر ارزش کل بازار از ETH سبقت گرفته است.

بنابراین، تحلیلگر ارز دیجیتال اضافه کرد که هر کسی که فکر می کند رسیدن ETH به ۱۰۰۰۰ دلار «واقع بینانه» است، باید این را هم باور کند که افزایش XRP به ۱۰ دلار نیز ممکن است. در پست بعدی در X، CrediBULL ادعا کرد که XRP حتی می تواند با فرض رسیدن ETH به ۱۰۰۰۰ دلار با عرضه در گردش فعلی خود، تا ۲۰ دلار افزایش یابد.

همچنین بخوانید: ثبات بیت کوین در ۷۰ هزار دلار، انتظار برای هاوینگ

باز هم او خاطرنشان کرد که XRP با توجه به اینکه یک کوین برتر از نظر رتبه بندی است، کاملاً قادر به دستیابی به چنین سطوح قیمتی است، به این معنی که تقاضای بازار برای آن به طور آشکار وجود دارد. احساسات CrediBULL نشان دهنده احساسات نیک، بنیانگذار Web۳Alert است که قبلاً پیش‌بینی کرده بود که XRP می‌تواند به ۱۰ دلار برسد، زیرا پیش‌بینی‌هایی وجود داشت که بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب تا ۱۵۰۰۰۰ دلار و ۱۰۰۰۰ دلار افزایش یابند.

در زمان نگارش این متن، ETH و XRP طبق داده های کوین مارکت کپ به ترتیب با قیمت حدود ۳۲۹۰ دلار و ۰.۵۸ دلار معامله می شوند.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: اتریوم با یک میلیون اعتبارسنج: نقطه عطف یا شلوغی بیش از حد؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.