ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,491,243,137,495
حجم معاملات 96,061,748,651
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,308.98
بیت کوین اتریوم ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 2 دقیقه

ثبات بیت کوین در ۷۰ هزار دلار، انتظار برای هاوینگ

ثبات بیت کوین در ۷۰ هزار دلار، انتظار برای هاوینگ

این روز‌ها همه نگاه ها به رویداد آینده نصف شدن بیت کوین است. بیت کوین روز دوشنبه بالای ۷۰ هزار دلار معامله شد، در حالی که اتریوم بالاتر از ۳۶۰۰ دلار بود.

رویداد نصف شدن بیت کوین باعث بالا ماندن نوسانات اختیار معامله و در عین حال بالا رفتن نرخ تامین مالی قراردادهای آتی دائمی شده است. بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) معاملات خود را در ابتدای هفته نسبتاً آرام آغاز کردند، زیرا بسیاری از مراکز مالی بزرگ در سراسر جهان به دلیل تعطیلات طولانی مدت عید پاک تعطیل بودند.

طبق داده های کوین دسک ایندایس، در زمان نگارش این گزارش، بیت کوین با ثبات روی ۷۰ هزار دلار بود، در حالی که اتریوم در حدود ۳۶۰۰ دلار معامله می شد. CoinDesk 20 (CD20) که معیاری از بزرگترین و نقدشونده ترین دارایی های دیجیتال است، با ۱.۹ درصد افزایش، در ۲۷۵۰ معامله شد.

جون-یانگ هئو، یک معامله گر مشتقات در پرِستو لبز مستقر در سنگاپور، در مصاحبه ای ایمیلی گفت: «BTC و ETH در مقایسه با سایر هفته های مارس، حرکت نسبتاً آرامی را در هفته گذشته نشان دادند، به طوری که نوسانات تحقق یافته هفتگی به زیر ۵۰ درصد رسید.» «با این حال، با توجه به اینکه انتظار می رود رویداد نصف شدن بیت کوین در حدود ۲۰ آوریل رخ دهد، نوسانات ضمنی آپشن های ابتدای ماه همچنان بالای ۷۵ درصد باقی مانده است.»

او همچنین اشاره کرد که نرخ‌های تامین مالی همچنان بالا هستند، به طوری که اکثر قراردادهای آتی دائمی با ارزش بالا در صرافی‌های بزرگ، نرخ تامین مالی ۶ تا ۸ واحد پایه را ثبت کرده‌اند و حجم باز کل جهان برای قراردادهای آتی دائمی BTC و ETH به ۳۵ میلیارد دلار رسیده است.

همچنین بخوانید: سقف بیت کوین کجاست؟ تحلیل شیف از آینده بیت کوین

وی ادامه داد: «بازارها ممکن است دوباره به یک رژیم نوسانی‌تر بازگردند.»

در همین حال، QCP Capital در یادداشتی تلگرامی نوشت که بیت کوین به دلیل ورودی مثبت به صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین به مبلغ ۲۴۳.۵ میلیون دلار در ۲۷ مارس، قبل از تعطیلات طولانی آخر هفته در حال افزایش بود. داده های کوین گلس نشان می دهد که این ورودی در ۲۸ مارس با ۱۸۲ میلیون دلار ورودی اضافی ادامه یافت.

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: بیت کوین: بهترین استراتژی برای خرید و فروش

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.