ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,049.80
بیلی میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 37 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیلی میم کوین سولانا؛ افزایش ۴۴ درصدی پس از لیست شدن!

بیلی میم کوین سولانا؛ افزایش ۴۴ درصدی پس از لیست شدن!

بیلی، یک میم کوین با مضمون سگ که روی بلاکچین سولانا (SOL) قرار دارد، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۴ درصد افزایش یافته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

این رشد، ادامه عملکرد چشمگیر این کوین پس از لیست شدن در چندین پلتفرم مهم صرافی ارزهای دیجیتال در ماه ژوئن است. طبق گزارش دیلی هادل، از زمانی که صرافی هایی مانند Bittrue، Bitget، MEXC و Gate.io در اوایل هفته از این دارایی پشتیبانی کردند، ارزش BILLY به طور قابل توجهی افزایش یافت.

در تاریخ ۵ جولای، بیلی با قیمت ۰.۱۶۵۹ دلار معامله می شد که ۳۶ درصد نسبت به روز قبل افزایش داشت. تنها چند روز قبل، در ۲۶ ژوئن، بیلی تنها ۰.۰۲۸۶ دلار ارزش داشت.

در زمان نگارش این متن، کوین گکو قیمت این میم کوین که در ماه ژوئن راه اندازی شد و یک توله سگ را به عنوان نماد خود دارد، ۰.۱۸۶۲ دلار قیمت گذاری کرد. این رقم نشان دهنده جهشی ۴۴.۷ درصدی نسبت به سطوح ۵ جولای آن ها بود و ارزش بازار BILLY را به ۱۸۹.۵ میلیون دلار رساند.

نمودار قیمت میم کوین بیلی BILLY

ارزش این کوین از زمان عرضه در دو هفته گذشته ۲۵۴ درصد افزایش یافته است، در حالی که سودهای مشابهی در بازه های زمانی مختلف ثبت شده است. به عنوان مثال، در ۷ روز گذشته، قیمت بیلی بیش از ۱۹۲ درصد افزایش یافته است، به این معنی که عملکرد آن بهتر از بازار جهانی ارزهای دیجیتال بوده است که ۷.۴۰ درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، بر اساس گزارش کوین گکو، BILLY همچنان عملکرد بهتری نسبت به سایر توکن های شناخته شده در دسته خود داشته است، در حالی که بازار گسترده تر میم کوین با کاهش ۱۰.۸۰ درصدی مواجه بوده است.

پس از تجربه افت های قابل توجه، دارایی هایی مانند دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، بونک (BONK) و داگ ویف هت (WIF) نیز در ۲۴ ساعت گذشته سبز شده اند. دوج کوین در زمان نگارش این متن ۹.۸ درصد افزایش یافته بود، در حالی که شیبا اینو نیز ۱۴.۷ درصد افزایش یافت.

از سوی دیگر، بونک شاهد افزایش ۱۰ درصدی همراه با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳۹۷ میلیون دلاری بود. داگ ویف هت بهترین عملکرد را در بین میم کوین های اصلی داشت و با جهش ۱۶.۴ درصدی در یک روز به قیمت ۱.۶۴ دلار معامله شد.

با این حال، در یک دوره ۳۰ روزه، اکثر این میم کوین ها بخش قابل توجهی از ارزش خود را از دست دادند در حالی که بیلی اوج گرفت. به عنوان مثال، بونک در آن دوره بیش از ۳۲ درصد از قیمت خود را از دست داد، در حالی که داگ ویف هت ۴۰.۶ درصد کاهش یافت. شیبا اینو نیز بیش از ۳۸ درصد از ارزش خود را از دست داد، در حالی که قیمت دوج کوین ۳۳ درصد کاهش یافت.

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.