ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,160,649,039,717
حجم معاملات 182,148,646,557
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $58,263.34
بایننس صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس آمریکا در برابر SEC آماده نبرد حقوقی می شود

بایننس آمریکا در برابر SEC آماده نبرد حقوقی می شود

بایننس آمریکا (Binance.US) خود را برای یک جدال حقوقی طولانی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) آماده می کند. این صرافی ضمن تاکید بر تعهد خود به رعایت قوانین و مقررات، از شیوه های اجرایی این کمیسیون انتقاد کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

بایننس آمریکا، شعبه مستقر در ایالات متحده صرافی جهانی ارزهای دیجیتال بایننس، خود را برای نبردهای حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آماده می کند. بر اساس اعلامیه ارسالی، بایننس آمریکا آمادگی خود را برای یک دوره طولانی کشف قانونی ابراز کرده است.

«روز جمعه، دادگاه تصمیم گرفت که پرونده SEC علیه بایننس آمریکا ادامه یابد. ما برای این کار آماده بودیم و مشتاقانه منتظر پیشبرد این پرونده در روند قضایی هستیم.»

تعهد بایننس به قوانین ایالات متحده

ادعاهای SEC حول محور نقض قوانین اوراق بهادار، ارائه محصولات سرمایه گذاری ثبت نشده و نقض قوانین ضد تقلب می چرخد. بایننس آمریکا اعلام کرد که برای «هدف صریح خدمت رسانی» به مشتریان آمریکایی ایجاد شده است و به قوانین و مقررات ایالات متحده پایبند خواهد بود.

«ما برای تمام دارایی های مشتریان ذخایر ۱:۱ را حفظ می کنیم و برنامه های انطباق و ریسک قوی داریم که ایمنی، امنیت و یکپارچگی پلتفرم ما را تضمین می کند.»

انتقاد بایننس آمریکا از SEC

صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال از رویکرد نظارتی SEC انتقاد کرد و این آژانس فدرال را «تنظیم از طریق اعمال قانون» توصیف کرد. بایننس آمریکا همچنین چالش های شرکت را به اقدامات با انگیزه سیاسی دولت فعلی به رهبری رئیس گری گنسلر نسبت داد.

همچنین بخوانید: بایننس؛ از سرگیری خرید ارز دیجیتال با ویزا و مسترکارت

«این بدشانسی است که ما، مانند بسیاری از شرکت های صنعت خود، قربانی رویکرد تنظیم مقررات از طریق اعمال قانون و زیاده روی با انگیزه سیاسی SEC تحت رهبری فعلی آن شده ایم.»

کشف گسترده SEC، ادعای CZ

بایننس آمریکا نسبت به جایگاه حقوقی خود ابراز اطمینان کرد و گفت که SEC «هنوز هیچ مدرکی از تخلف از سوی بایننس آمریکا پیدا نکرده است.»

بایننس آمریکا گفت که طی یک فرآیند کشف ۱۱ ماهه، پرونده SEC «توسط حقایق یا قوانین پشتیبانی نمی شود.»

با وجود اطمینان شرکت، نتوانست دادگاهی در ایالات متحده را متقاعد کند تا بیشتر ادعاهای SEC علیه خود را در پرونده قضایی ۲۸ ژوئن رد کند. در این پرونده، ادعای SEC مبنی بر اینکه چانگ پنگ «CZ» ژائو مدیرعامل بایننس به عنوان یک «شخص کنترل کننده» عمل کرده است، تحت تأثیر تلاش بایننس برای رد آن قرار نگرفت.

همچنین بخوانید: هک بایننس! میلیون‌ها دلار از طریق افزونه کروم به سرقت رفت!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.