ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,273.08
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین ۳۱ هزار دلار؛ پیش بینی جدید قیمت بیت کوین توسط تحلیلگر برجسته

بیت کوین ۳۱ هزار دلار؛ پیش بینی جدید قیمت بیت کوین توسط تحلیلگر برجسته

علی مارتینز هشدار می دهد که بیت کوین ممکن است بر اساس نسبت قیمت تحقق یافته به سرزندگی (Realized Price-to-Liveliness Ratio)، بیشتر سقوط کند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • اگر بیت کوین از سطح کلیدی ۵۱,۶۰۰ دلار عبور کند، ممکن است به ۳۱,۵۰۰ دلار سقوط کند.
  • تسلط (دامیننس) بازار بیت کوین در میان روندهای نزولی در حال انجام، کمی به ۵۶.۸۱ درصد کاهش یافت.

با وجود امیدهای اولیه برای افزایش قیمت ثابت با شروع سه ماهه چهارم که به طور معمول صعودی است، بیت کوین در حال تلاش برای حفظ جایگاه خود است و اخیرا به ۵۴,۰۰۰ دلار کاهش یافته است. علی مارتینز، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، به دلیل روند نزولی مداوم آن هشدار داده است که بیت کوین ممکن است بیشتر کاهش یابد و به طور بالقوه به ۳۱,۵۰۰ دلار برسد. در اینجا آمده است که چرا تحلیلگران این کاهش را پیش بینی می کنند.

هشدار شدید: سقوط BTC به ۳۱,۵۰۰ دلار

علی مارتینز در یک پست توییتری اخیر اشاره کرد که از نظر تاریخی، بیت کوین تمایل دارد پس از سقوط از نسبت قیمت تحقق یافته به سرزندگی، با کاهش بیشتری مواجه شود. این معیار کلیدی که در حال حاضر ۵۱,۶۰۰ دلار است، یک شاخص مهم است که هزینه پایه دارندگان بیت کوین و فعالیت کلی بازار را ردیابی می کند.

هشدار! ⚠️

به طور تاریخی، زمانی که #بیت کوین از نسبت قیمت تحقق یافته به سرزندگی که اکنون ۵۱,۶۰۰ دلار است پایین بیاید، اغلب بیشتر به قیمت تحقق یافته خود که در حال حاضر ۳۱,۵۰۰ دلار است، سقوط می کند!

— علی (@ali_charts) سپتامبر ۷، ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: کاردانو در مقابل بیت کوین؛ آیا انفجار قیمت ۱۰ برابری برای ADA ممکن است؟

اگر بیت کوین از این سطح عبور کند، مارتینز معتقد است که توقف بعدی می تواند ۳۱,۵۰۰ دلار باشد که قیمت تحقق یافته است، یعنی میانگین قیمتی که همه بیت کوین های در گردش با آن خریداری شده اند. این الگو در چرخه های بازار قبلی مشاهده شده است.

زمانی که بیت کوین از نسبت قیمت تحقق یافته به سرزندگی پایین بیاید، تمایل دارد تا رسیدن به قیمت تحقق یافته که در ۳۱,۵۰۰ دلار است، بیشتر کاهش یابد. در همین حال، هشدار مارتینز پس از رکود اخیر بازار، در حالی که بیت کوین برای حفظ حرکت خود تلاش کرده است، مطرح می شود و بازار ارزهای دیجیتال این سطوح حیاتی را به دقت زیر نظر دارد.

تحلیل قیمت بیت کوین

در حال حاضر، قیمت بیت کوین در حدود ۵۴,۳۴۰ دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش ۱ درصدی است که در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده شده است. با وجود این، حجم معاملات BTC با کاهش ۶۲ درصدی مواجه شده است و در حال حاضر حدود ۱۸ میلیارد دلار است، با ارزش بازار ۱.۰۷ تریلیون دلار. در همین زمان، تسلط بیت کوین در بازار کمی به ۵۶.۸۱ درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش ۰.۰۹ درصدی در روز گذشته است.

در همین حال، داده های اخیر از Soso نشان می دهد که صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (Bitcoin ETF) تا ۶ سپتامبر خروج عمده ۷۰۶.۱۹ میلیون دلاری را تجربه کرده اند که از زمان راه اندازی این محصولات قابل معامله در بورس در سال جاری، بزرگترین خروج بوده است.

همچنین بخوانید: آیا تقاضا برای بیت کوین در حال کاهش است؟

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.