ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,154,690,627,774
حجم معاملات 171,708,257,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,716.26
بیت کوین کاردانو
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاردانو در مقابل بیت کوین؛ آیا انفجار قیمت ۱۰ برابری برای ADA ممکن است؟

کاردانو در مقابل بیت کوین؛ آیا انفجار قیمت ۱۰ برابری برای ADA ممکن است؟

قیمت کاردانو (ADA) ممکن است برای یک افزایش قیمت قابل توجه به سطوح جدید آماده شود، زیرا یک تحلیلگر رمز ارز یک «همگرایی گاوگونه دیوانه کننده» را در نمودار قیمت ADA/BTC شناسایی کرده است. این الگوی فنی منحصر به فرد، انتظارات یک افزایش قیمت بالقوه ۱۰ برابری در قیمت ADA را برانگیخته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

چرا قیمت کاردانو ممکن است ۱۰ برابر افزایش یابد

دان گامباردلو، یک تحلیلگر محبوب رمز ارز، پیش بینی های خوش بینانه خود را در مورد قیمت ADA، توکن بومی اکوسیستم کاردانو، ارائه داده است. در حین تجزیه و تحلیل نمودار قیمت ADA/BTC، گامباردلو الگوی همگرایی گاوگونه ای را کشف کرد که نشان می دهد ممکن است یک بازگشت قیمت برای ADA قریب الوقوع باشد.

مقایسه قیمت بیت کوین و کاردانو

معمولاً، یک همگرایی گاوگونه زمانی رخ می دهد که قیمت یک ارز دیجیتال، در این مورد کاردانو، یک کف جدید ایجاد می کند اما شاخص قدرت نسبی (RSI) این کار را نمی کند. این شرایط نشان می دهد که روند نزولی ADA در نهایت در حال از دست دادن قدرت است و احتمالاً نشان دهنده آغاز یک معکوس قیمت گاوگونه و روند صعودی است.

نمودار قیمت ADA/BTC گامباردلو، قیمت کاردانو را نسبت به بیت کوین در طول زمان ردیابی می کند. این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که حدود چهار سال پیش الگوی مشابهی از همگرایی گاوگونه در نمودار ADA/BTC رخ داده است.

در آن زمان، کاردانو شاهد یک افزایش قیمت عظیم بیش از ۱۰۰۰٪ در مقابل بیت کوین بود که زمینه را برای افزایش آن به سطوح جدید تمام وقت در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ فراهم کرد. با توجه به این الگوی تاریخی تکرار شونده، گامباردلو پیشنهاد می کند که همگرایی گاوگونه فعلی ADA/BTC ممکن است مقدمه ای برای افزایش قیمت مشابه برای کاردانو باشد.

محقق شدن این روند تاریخی می تواند قیمت ADA را با افزایش چشمگیری ۱۰ برابری، به طور بالقوه ارزش فعلی آن را از ۰.۳۱۹ دلار به بیش از ۳ دلار در این چرخه گاوگونه برساند.

همچنین بخوانید: آیا تقاضا برای بیت کوین در حال کاهش است؟

تحلیلگر ADA را می بیند که به بالاترین قیمت گذشته را آزمایش می کند

تحلیلگر DApp، یک حساب تحقیق بازار و بازاریابی برای پروژه های DeFi در اکوسیستم کاردانو، در تاریخ ۵ سپتامبر برای بحث در مورد عملکرد بالقوه آینده ADA به X مراجعه کرد. این تحلیلگر تجزیه و تحلیل خود را از ADA بر اساس عوامل اقتصادی مختلف و روندهای تاریخی در بازار انجام داد.

بر اساس گفته تحلیلگر DApp، قیمت ADA قرار است به طور قابل توجهی افزایش یابد و احتمالاً ۸۶۰٪ افزایش یابد تا به سطوح تمام وقت بالاتر از ۳ دلار بازگردد. آنها پیش بینی می کنند که تا سه ماهه اول (Q۱) سال ۲۰۲۵، فدرال رزرو (FED) ممکن است به یک سیاست پولی ضعیف تر، که ممکن است با نرخ بهره پایین تر و افزایش عرضه پول مشخص شود، تغییر جهت دهد.

علاوه بر این، تحلیلگر معتقد است که کاردانو اکنون به یک سرمایه گذاری معتبرتر تبدیل شده است و درک قبلی از یک دارایی سفته بازی را کنار گذاشته است. آنها ارتباطی بین کاهش بازده اوراق قرضه خزانه داری ۱ ساله ایالات متحده (ایالات متحده) و افزایش قیمت ADA نشان دادند. از نظر تاریخی، با کاهش بازده اوراق قرضه، ارزش کاردانو به طور قابل توجهی افزایش یافته است، حتی از بیت کوین پیشی گرفته است.

به دنبال این روند تاریخی، تحلیلگر پیشنهاد کرده است که سال ۲۰۲۵ ممکن است فصل آلت کوین را آغاز کند، با افزایش قابل توجه قیمت و رشد ارزهای دیجیتال مانند ADA.

نمودار ریزش قیمت کاردانو

همچنین بخوانید: خروج ۱ میلیارد دلار بیت کوین از صرافی ها در هفت روز گذشته

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.