ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,160,077,179,293
حجم معاملات 170,798,439,898
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,826.49
بیت کوین صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 2 دقیقه

خروج ۱ میلیارد دلار بیت کوین از صرافی ها در هفت روز گذشته

خروج ۱ میلیارد دلار بیت کوین از صرافی ها در هفت روز گذشته

داده های درون زنجیره ای نشان دهنده افزایش خروج بیت کوین از صرافی های ارزهای دیجیتال است که نشان دهنده تجمع بالقوه است.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق داده های ارائه شده توسط اینتو د بلاک، صرافی های متمرکز ارزهای دیجیتال در هفت روز گذشته خروجی خالص بیش از ۱۶۵۰۰ بیت کوین (BTC) - به ارزش بیش از ۱.۰۱ میلیارد دلار - داشته اند. تنها در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۲۰۰ بیت کوین از این پلتفرم ها خارج شده است.

قیمت بیت کوین و جریان خالص مبادله - 3 سپتامبر

داده های ITB نشان می دهد که بیشتر خروجی های خالص در ۲۷ آگوست رخ داده است. طبق گزارش کریپتو دات نیوز، بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات، در ۲۷ آگوست شاهد خروج خالص ۴۸۰۰۰ بیت کوین بوده است. این پلتفرم در ۳۰ روز گذشته خروجی بیش از ۳.۷ میلیارد دلار بیت کوین و اتریوم (ETH) را تجربه کرد.

همچنین بخوانید: اصلاح بیت کوین تا ۵۶ هزار دلار؛ آیا ریزش در راه است؟

افزایش خروجی های خالص نشان می دهد که سرمایه گذاران علی رغم انتظارات نزولی برای سپتامبر، این دارایی را انباشته کرده اند. طبق داده های ITB، کیف پول های بزرگ بیت کوین که حداقل ۰.۱ درصد از عرضه در گردش را در اختیار دارند، طی دو روز گذشته خروج خالص ۱۱۲۳ بیت کوین - به ارزش بیش از ۶۶.۲ میلیون دلار - داشته اند.

گزارش کریپتو دات نیوز در تاریخ ۲۹ آگوست نشان می دهد که ذخایر بیت کوین در صرافی های ارزهای دیجیتال به ۲.۳۸ میلیون بیت کوین کاهش یافته است که به پایین ترین سطح سال ۲۰۲۴ رسیده است. این حرکت نشان می دهد که فاز انباشتگی ممکن است آغاز شده باشد.

همچنین بخوانید: شاخص آنچین تایید کرد؛ قیمت ۵۸.۵ هزار دلار، فرصت خرید بیت کوین است

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.