ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,156,523,737,929
حجم معاملات 161,214,547,201
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,043.26
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

شاخص آنچین تایید کرد؛ قیمت ۵۸.۵ هزار دلار، فرصت خرید بیت کوین است

شاخص آنچین تایید کرد؛ قیمت ۵۸.۵ هزار دلار، فرصت خرید بیت کوین است

یک تحلیلگر کریپتو کوانت اشاره کرده است که کاهش جزئی شاخص شاخص پوئل (Puell Multiple) بیت کوین می تواند یک «فرصت خرید مطلوب» را ارائه دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

یک تحلیلگر ارز دیجیتال اعلام کرد که یک شاخص محبوب بیت کوین که معامله گران برای سنجش فعالیت فروش ماینرها از آن استفاده می کنند، در حال نزدیک شدن به سطحی است که نشان دهنده یک فرصت خرید امیدوارکننده برای بیت کوین است.

گریزلی (Grizzly)، تحلیلگر کریپتو کوانت در یک یادداشت تحلیلی در تاریخ ۳۱ آگوست توضیح داد: «شاخص شاخص پوئل بین این دو سطح بحرانی نوسان می کند. اگر الگوهای تاریخی حفظ شوند، یک سناریوی نزولی که در آن شاخص زیر ۰.۶ کاهش یابد، می تواند بار دیگر یک فرصت خرید مطلوب برای سرمایه گذاران را نشان دهد.»

نمودار هاوینگ بیت کوین

گریزلی توضیح داد که محدوده بین ۰.۶ و ۰.۸ در شاخص شاخص پوئل به عنوان «منطقه تصمیم گیری» شناخته می شود. وی خاطرنشان کرد که داده های تاریخی از سال ۲۰۱۴ نشان می دهد که زمانی که این شاخص زیر ۰.۶ کاهش می یابد، اغلب فرصتی ایده آل برای استراتژی های میانگین گیری دلار هزینه (DCA) بیت کوین (BTC) را نشان داده است.

معامله گران از این شاخص به عنوان معیار فعالیت ماینرها استفاده می کنند

معامله گران معمولاً از شاخص پوئل برای تخمین سلامت درآمدهای ماینرها استفاده می کنند. به عنوان مثال، یک شاخص پوئل بالا ممکن است فشار فروش پایین را نشان دهد در حالی که یک شاخص پوئل پایین ممکن است فشار فروش بالا را نشان دهد. در زمان انتشار این خبر، شاخص پوئل در حال ثبت امتیاز ۰.۶۹ است، طبق داده های بیتبو (Bitbo). برای ارائه برخی از زمینه ها، زمانی که بیت کوین در ۱۳ مارس به بالاترین سطح خود یعنی ۷۳۶۷۹ دلار رسید، شاخص پوئل در ۱.۸۸ بود.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۵۸۴۱۶ دلار معامله می شود که نسبت به هفت روز گذشته ۸.۹۸ درصد کاهش یافته است، طبق داده های کوین مارکت کپ.

همچنین بخوانید: مکس کایزر: دلار در آستانه ی سقوط، آیا بیت کوین جایگزین آن خواهد شد؟

نمودار قیمت بیت کوین

موستاش (Moustache)، تحلیلگر ارز دیجیتال مستعار، به ۱۱۳۱۰۰ دنبال کننده خود در X گفت که شاخص پوئل یکی از بهترین فرصت های خرید در بیش از دو سال را نشان می دهد. موستاش اعلام کرد: «من اینجا می گویم: این دومین بهترین شانس شما پس از سال ۲۰۲۲ برای دوباره جمع آوری قبل از شروع موج بعدی است.»

با این حال، مدت زمانی که بیت کوین در این محدوده نامشخص باقی می ماند، موضوع بحث بین معامله گران است. رکت کپیتال (Rekt Capital)، معامله گر رمزنگاری مستعار، معتقد است که احتمال دارد بیت کوین تا «اواخر سپتامبر» از محدوده جمع آوری مجدد خود «خارج شود».

با این حال، Rekt معتقد است که احتمال بیشتری وجود دارد که بیت کوین تا سپتامبر «تحکیم» شود قبل از یک «خروج از محدوده در اکتبر».

همچنین بخوانید: زمستان کریپتو؛ آیا قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار باز می‌گردد؟

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.