ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,203,441,151,840
حجم معاملات 199,561,795,078
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $63,177.41
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 3 دقیقه

زمستان کریپتو؛ آیا قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار باز می‌گردد؟

زمستان کریپتو؛ آیا قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار باز می‌گردد؟

طی چند روز گذشته، بیت کوین با فشارهای صعودی و نزولی برابر روبرو بوده است که به همین دلیل قیمت همچنان در محدوده باریکی گیر کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

از آنجایی که گاوصندوق ها در حال حاضر منفعل هستند، احتمال نزولی برای قیمت BTC به وجود می آید و اهداف پایین تر نزدیک به ۴۰,۰۰۰ دلار فعال می شود.

گاوصندوق های بیت کوین یک پایه قوی ارائه می دهند اما به نظر می رسد در دو راهی قرار دارند زیرا در تلاش برای رساندن قیمت به بالای ۶۰,۰۰۰ دلار شکست می خورند. بازارها به سمت یکی از مراحل حساس در حرکت هستند که از نظر تاریخی به عنوان «ماه نزولی» شناخته می شود. حال که قیمت در حال نوسان در محدوده خاصی است، به نظر می رسد روند قیمت بعدی کاملاً مبهم و نامشخص باشد. صرف نظر از احتمال پایان صعودی، معاملات آینده ممکن است شاهد یک فشار عظیم باشد.

قیمت BTC در دو روز گذشته از سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه (EMA) ۶۰,۴۹۷ دلار کاهش یافته است که نشان می دهد خرس ها در حال فروش به رالی ها هستند. این پلتفرم شاهد یکی از تصفیه های بزرگ بود که فشار زیادی بر قیمت ها وارد کرده است. گفته می شود فشار فروش BTC به دلیل توزیع مجدد وجوه به طلبکاران Mt. Gox است که به منبعی از ترس در بازار تبدیل شده است.

در حالی که روند قیمت کوتاه مدت هیچ قدرتی را نشان نمی دهد، حرکات درون زنجیره ای کاملاً ترسناک بوده است.

یک نهنگ/موسسه ۴ ساعت پیش ۲,۳۶۴ بیت کوین (۱۴۰ میلیون دلار) را به بایننس منتقل کرد.

آدرس:

3NVeXmBcmXsBSvXgpQuXWuGg4pDBDEWEok

همچنین بخوانید: شکست دوباره بیت کوین؛ خروج سرمایه از IBIT بلک راک شدت گرفت

— لوک آنچین (@lookonchain) ۳۱ اوت ۲۰۲۴

یکی از پلتفرم های محبوب که تحولات درون زنجیره ای را ثبت می کند، لوک ، انتقال جالب اما وحشتناک بیش از ۲۳۰۰ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۴۰ میلیون دلار را نشان می دهد. این انتقال به بایننس باعث ایجاد زنگ خطر گسترده در بازارها شده است. در زمان هایی که ذخایر صرافی BTC به شدت کاهش می یابد، این انتقالات عظیم ممکن است شک و تردید زیادی در مورد روند بعدی ایجاد کند.

با این حال، قیمت بیت کوین همچنان بالاتر از سطوح کلیدی سه ماهه باقی می ماند و احتمال صعودی را زنده نگه می دارد. سطوح اطراف ۵۸,۳۰۰ دلار به عنوان یک حمایت قوی عمل می کنند و با شروع معاملات آخر هفته، انتظار می رود این حمایت به طور کامل حفظ شود. با این کار، قیمت ممکن است تثبیت خود را در این سطوح به همراه نوسانات کوتاه مدت در هفته آینده تمدید کند.

آیا قیمت بیت کوین در سپتامبر به سمت ۴۰,۰۰۰ دلار حرکت خواهد کرد؟

قیمت بیت کوین در حال تلاش برای ایجاد کف های بالاتر در تایم فریم روزانه است و از این رو روند صعودی هنوز شکسته نشده است. بنابراین، فضای بیشتری برای توکن برای حفظ یک روند صعودی قوی وجود دارد زیرا گاوصندوق ها منفعل باقی می مانند اما امکان تغییر جهت را نشان می دهند.

نمودار قیمت بیت کوین پس از هر هاوینگ

در حالی که ارقام تاریخی نشان می دهد قیمت در حال ورود به یک ماه نزولی است، اما امکان تغییر جهت نیز در همان نمودار دیده می شود. قیمت در سه ماهه گذشته به شدت صعودی بوده است و پس از هاوینگ همیشه بسیار صعودی بوده است. در حالی که بازارهای تابستان می توانند خسته کننده و ناامید کننده باشند، انتظار می رود روند قیمت آتی بیت کوین، گاوصندوق ها را به بازار بازگرداند.

همچنین بخوانید: اسناد اف بی آی؛ چه کسی بیت کوین را ایجاد کرد؟

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.