ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,785.99
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین ۶۱ هزار دلار را از دست داد!

بیت کوین ۶۱ هزار دلار را از دست داد!

در واقع، عملکرد قیمت بیت کوین در هفته های اخیر یکی از نقاط برجسته در چشم انداز کریپتو بوده است. با این حال، این ارز دیجیتال برتر شروع رویایی در ماه جدید نداشته و باعث ایجاد گفتگوهایی در مورد تاریخچه سکه در ماه اوت شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

جالب توجه است، یک شرکت بلاک چین اعلام کرده است که ممکن است همه چیز برای ارزش بیت کوین تاریک نباشد، زیرا ممکن است رهبر بازار در چند روز آینده شاهد بازگشت قیمت باشد.

قیمت بیت کوین ممکن است در پایین ترین سطح خود باشد - چه چیزی در انتظار است

پلتفرم برجسته تحلیل ارزهای دیجیتال، سانتیمنت، نشان داده است که ممکن است یک «رالی بهبودی» برای قیمت بیت کوین در راه باشد. این پیش بینی مثبت پس از آن صورت می گیرد که دارایی دیجیتال اصلی و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ مقیاس هفته ای کند را پشت سر گذاشته اند.

پیش بینی سانتیمنت در مورد بازگشت قیمت بر اساس نسبت MVRV (ارزش بازار به ارزش واقعی شده) درون روزانه است که سود/زیان متوسط ​​نگهدارندگان بیت کوین را در یک روز خاص اندازه گیری می کند. از این شاخص به ویژه برای شناسایی زمانی که بیت کوین دست کم ارزش یا بیش ازحد ارزش گذاری شده است استفاده می شود.

هنگامی که نسبت MVRV بالای ۰٪ باشد، به این معنی است که تعداد بیشتری از معامله گران در سود هستند. از نظر تاریخی، معامله گران تمایل داشته اند دارایی های خود را زمانی که در سود هستند، بفروشند. در همین حال، نسبت MVRV زیر ۰٪ نشان می دهد که تعداد بیشتری از معامله گران در ضرر هستند و بیت کوین احتمالاً دست کم ارزش است.

تحلیل سانتیمنت بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، نسبت MVRV برای بیت کوین در حال حاضر زیر صفر در -۵.۵٪ قرار دارد که نشان می دهد این ارز دیجیتال برتر ممکن است در حال حاضر دست کم ارزش باشد. به طور معمول، نسبت های MVRV پایین با فرصتی برای خرید در پایین ترین قیمت همراه بوده است.

همچنین بخوانید: تحلیلگر؛ قمیت بیت کوین در آستانه سقوط به زیر ۴۲ هزار دلار

علاوه بر این، قیمت بیت کوین از نظر تاریخی هر زمان که نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی شده به سطوح فعلی کاهش یافته است، افزایش یافته است. در ۴ و ۲۵ جولای، قیمت ارز دیجیتال برتر به ترتیب ۷ و ۹ درصد افزایش یافت، زمانی که نسبت MVRV به -۵ درصد کاهش یافت.

سانتیمنت در پست خود در ایکس برجسته کرد که سایر دارایی های بزرگ مقیاس رمزنگاری در موقعیتی مشابه بیت کوین قرار دارند. این ارزهای دیجیتال، از جمله اتریوم، آدا، ریپل، دوج کوین و لینک، پس از سقوط نسبت MVRV درون روزانه، پتانسیل بازگشت قیمت را دارند.

قیمت بیت کوین در یک نگاه

در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در حدود ۶۱۳۰۰ دلار است که نشان دهنده کاهش بیش از ۵ درصدی در روز گذشته است. در همین حال، بر اساس داده های کوین گکو، ارزش ارز دیجیتال برتر در هفته گذشته تقریباً ۱۰ درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت بیت کوین

همچنین بخوانید: شاخص کوین بیس و پیش بینی سقوط بیت کوین

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.