ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,018.63
بیت کوین رونز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تراکنش های رونز در بیت کوین ۸۸٪ سقوط کرد!

تراکنش های رونز در بیت کوین ۸۸٪ سقوط کرد!

استخراج کنندگان بیت کوین در مجموع طی شش روز گذشته، کمتر از ۲ بیت کوین از تراکنش های رونز درآمد داشته اند - که این رقم افت بسیار زیادی نسبت به رکورد ۸۸۴ بیت کوین در تاریخ ۲۴ آوریل است.

کانال تلگرام مارکت فلو

رونز، یک استاندارد توکن جدید روی بلاک چین بیت کوین، شاهد سقوط شدید میانگین تعداد تراکنش های روزانه خود به میزان بیش از ۸۸ درصد نسبت به بالاترین سطح آن در این ماه بوده است.

طبق داده های Dune Analytics از Crypto Koryo، میانگین تعداد تراکنش های روزانه رونز بین ۲۲ تا ۲۸ ژوئن ۳۷۸۲۰ مورد بوده است که نشان دهنده کاهش نزدیک به ۹۰ درصد نسبت به میانگین روزانه ۳۳۱،۰۴۰ مورد در بازه زمانی ۹ تا ۱۵ ژوئن است.

تعداد تراکنش های رونز در شبکه بیت کوین از ۲۰ آپریل

تراکنش های رونز تنها بین ۴.۹ تا ۱۱.۱ درصد از کل تراکنش های بیت کوین را در طول هفته گذشته تشکیل داده اند. کاهش شدید تراکنش های رونز تأثیر قابل توجهی بر کارمزد استخراج کنندگان بیت کوین (BTC) داشته است که همچنان تحت تأثیر رویداد هاوینگ آخر قرار دارند.

کمتر از ۲ بیت کوین کارمزد از تراکنش های رونز طی شش روز متوالی گذشته به دست آمده است - که این رقم افت بسیار زیادی نسبت به رکورد ۸۸۴ بیت کوین در تاریخ ۲۴ آوریل است.

همچنین بخوانید: احتمال رسیدن بیت کوین به کف قیمت و کاهش احساسات اجتماعی

کارمزد تراکنش های بیت کوین با استفاده از رونز از ۲۰ آپریل

کارمزدهای ناشی از ثبت سفارشات اردینالز (Ordinals) و توکن های BRC-20 در همین بازه زمانی حتی پایین تر بوده اند. این پروتکل ها در ابتدا به عنوان یک جریان درآمد جدید برای استخراج کنندگان بیت کوین معرفی شدند که پیش از این برای کسب درآمد از کارمزد شبکه، به انتقالات عادی نظیر به نظیر بیت کوین متکی بودند.

کارمزدهای حاصل از این رونزها و اردینالز توانستند برای چند روز پس از رویداد هاوینگ در ۲۰ آوریل، کاهش ۵۰ درصدی یارانه بلاکی را جبران کنند - اما از آن زمان به بعد، حجم معاملات تا حد زیادی غیرقابل پیش بینی بوده است. رونز که توسط کیسی رودآرمور، مخترع اردینالز، در ۲۰ آوریل راه اندازی شد، در مقایسه با استاندارد توکن BRC-20 و راه حل های جایگزین، به عنوان روشی کارآمدتر برای ایجاد توکن های جدید روی شبکه بیت کوین به بازار عرضه شد.

کاهش کارمزد شبکه و قیمت بیت کوین باعث شده است تا هش ریت بیت کوین - معیاری کلیدی برای سنجش درآمد استخراج کنندگان - تقریباً به پایین ترین سطح خود در تاریخ سقوط کند. در همین حال، ذخایر استخراج کنندگان بیت کوین در ۱۹ ژوئن به ۱.۹۰ میلیون بیت کوین کاهش یافت که پایین ترین سطح آن از نظر ارزش بیت کوین در بیش از ۱۴ سال گذشته است.

همچنین بخوانید: جابجایی ۳۰ میلیون دلاری بیت کوین توسط یک هکر

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.