ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,157,778,457,948
حجم معاملات 138,154,907,154
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,858.20
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

حمایت مالی ۵۰۰ هزار دلاری بیت کوینر از جولیان آسانژ

حمایت مالی ۵۰۰ هزار دلاری بیت کوینر از جولیان آسانژ

یک بیت کوینر به آزادی جولیان آسانژ کمک کرد و پس از ۱۴ سال مبارزه علیه استرداد به آمریکا، بدهی ۵۰۰ هزار دلاری او را پرداخت کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

جولیان آسانژ، یکی از بنیانگذاران ویکی لیکس، پس از ۱۴ سال مبارزه علیه استرداد به ایالات متحده، آزاد شد. در یک تلاش نهایی برای تضمین آزادی او، یک بیت کوینر ناشناس، بیش از ۸ بیت کوین به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار دلار برای کمک به خانواده آسانژ برای پرداخت بدهی های ناشی از هزینه های سفر و اسکان او اهدا کرد.

آسانژ در ۲۴ ژوئن پس از توافق با مقامات آمریکایی از زندان پر امنیت بلمارش در بریتانیا آزاد شد. او اندکی پس از آزادی، با یک هواپیمای شخصی از یک فرودگاه لندن به سایپن در جزایر ماریانای شمالی، یک منطقه تحت الحمایه آمریکا، عزیمت کرد.

آسانژ در ۲۶ ژوئن در دادگاهی در سایپن حاضر شد و به یک اتهام نقض قانون جاسوسی آمریکا با افشای اسناد طبقه بندی شده اعتراف کرد. این سفر برای جلوگیری از ورود آسانژ به خاک آمریکا برنامه ریزی شده بود.

کمک یک بیت کوینر در پرواز نهایی آسانژ به سوی آزادی

استلا آسانژ، همسر آسانژ، در مصاحبه ای گفت: «آزادی بهایی دارد». آسانژ ملزم است به دولت استرالیا برای اجاره اجباری هواپیمای VJ199 برای سفر به سایپن و استرالیا، مبلغ ۵۲۰ هزار دلار بپردازد. استلا پس از بازگشت آسانژ به استرالیا، صفحه ای برای جمع آوری کمک های مالی برای کمک به بنیانگذار زندانی اش در پرداخت بدهی هایش راه اندازی کرد.

توییت استلا آسانژ

لینک اهدای مالی توسط استلا آسانژ در ۲۵ ژوئن ارسال شد و ظرف ۱۰ ساعت، یک بیت کوینر ناشناس بیش از ۸ بیت کوین (BTC) به این صندوق اهدا کرد که تقریباً کل مبلغ مورد نظر یعنی ۵۲۰ هزار دلار را تأمین کرد. او همچنین تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار پوند انگلیس (۳۸۰ هزار دلار) کمک مالی به صورت فیات دریافت کرده است.

تراکنش ۸ بیت کوین کیف پول جولیان آسانژ

این کمک مالی بیت کوین، با اختلاف زیاد، از مجموع تمام کمک های مالی دیگر به تمام ارزها بیشتر بود. در نتیجه، آسانژ بدون بدهی به استرالیا می رسد.

همچنین بخوانید: بیت کوین در حال ورود به «منطقه موز»؛ کیوساکی: وقت خرید است!

آسانژ اعتراف کرد و به عنوان یک مرد آزاد از دادگاه خارج شد

در جلسه دادگاه آسانژ در ۲۶ ژوئن، قاضی رامونا مانگلونا او را به دلیل اعتراف به اتهامات جاسوسی به پنج سال و دو ماه زندان محکوم کرد. با این حال، آسانژ در حالی که علیه استرداد مبارزه می کرد، دقیقاً به همان مقدار حکم زندان را در بریتانیا گذرانده است. در نتیجه، او به عنوان یک مرد آزاد از دادگاه خارج شد.

توییت استلا آسانژ

آسانژ سپس با یک هواپیمای شخصی در ساعت ۹:۳۹ صبح به وقت هماهنگ جهانی به کانبرا، استرالیا رسید.

پرواز آزادی جولیان آسانژ به کانبرا

آسانژ استدلال کرد که قانون جاسوسی که بر اساس آن متهم شده، با حقوق آزادی بیان در قانون اساسی آمریکا در تضاد است.

با این حال، او اذعان کرد که تشویق منابع به ارائه اطلاعات طبقه بندی شده برای انتشار می تواند غیرقانونی باشد. او به عنوان بخشی از توافق، موظف شد تمام اطلاعات طبقه بندی شده ای را که به ویکی لیکس ارائه شده است، نابود کند.

همچنین بخوانید: تحلیل بیت کوین؛ احتمال ریزش به زیر ۶۰ هزار دلار

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.