counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,451,389,041,815
حجم معاملات 130,231,271,873
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,894.79
OpenAI هوش مصنوعی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی افزونه ChatGPT توسط CoinMarketCap

معرفی افزونه ChatGPT توسط CoinMarketCap

CoinMarketCap، گردآورنده داده های رمزنگاری، متعلق به صرافی رمزنگاری بایننس، یک افزونه جدید برای چت بر پایه هوش مصنوعی مبتنی بر مدل بزرگ زبان (LLM) ChatGPT ایجاد کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق اعلامیه ۱۱ اکتبر، کاربران می‌توانند با ورود به حساب کاربری ChatGPT پلاس خود به این ویژگی دسترسی پیدا کرده، افزونه را فعال کنند و امکان پرسش انواع سوالات مرتبط با رمزارزها را داشته باشند. غیر از هزینه اشتراک ماهیانه ۲۰ دلاری برای ChatGPT پلاس، هیچ هزینه‌ای برای استفاده از افزونه وجود ندارد. توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند: «استفاده از ChatGPT پایه برای علاقه‌مندان به رمزارزها کاربرد محدودی دارد، زیرا داده‌ها عموما تا سپتامبر ۲۰۲۱ بروزرسانی شده‌اند.  قابلیت های مرور وب ChatGPT که اخیراً گسترش یافته است نیز محدودیت هایی در ارائه داده های رمزنگاری بلادرنگ دارد».

این مدل زبانی برای پاسخ دادن به سوالات ساده‌ای مانند «بیتکوین و اتریوم در سال ۲۰۲۳ چقدر با یکدیگر مرتبط هستند؟» یا «چگونه تغییرات در مدل‌های توزیع توکن (ICO/IDO/launchpads و غیره) با تغییرات در پراکندگی قیمت مشاهده شده مرتبط هستند؟» قابلیت‌های مناسبی دارد. از طریق این ترکیب، مشخصات ایجادی توسط ChatGPT به صورت مستقیم از CoinMarketCap استخراج می‌شوند و شامل اطلاعات دقیق لیست‌ها، بیشترین رشد و ریزش، آمار بلاک چین و غیره می‌شود.

در حال حاضر چندین صرافی در حال آزمایش تکنولوژی‌های هوش مصنوعی (AI) در دوران افزایش تقاضا برای ChatGPT هستند. در ماه ژوئیه، کوین تلگراف گزارش داد که صرافی رمزارزی بیتگت یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی برای استراتژی‌های معاملات شبکه‌ای خود راه‌اندازی کرده است که از الگوریتم‌های معاملاتی برای خودکارسازی تراکنش‌ها توسط کاربران استفاده می‌کند. در مصاحبه‌ای، گریسی چن، مدیر عامل بیتگت، افشا کرد که این صرافی از ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت خدمات چند‌زبانه و بخش خدمات مشتری استفاده می‌کند.

همچنین بخوانید: هیجان‌زدگی سم آلتمن مدیر عامل OpenAI در خصوص بیت کوین علیرغم تلاش دولت ایالات متحده آمریکا برای کنترل این ارز دیجیتال

در همین حال، صرافی نزدک در ماه گذشته تأییدیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را برای سفارشات تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت کرد. صرافی رمزارزی بایننس نیز یک سازوکار تولید توکن غیرقابل تعویض (NFT) مبتنی بر هوش مصنوعی برای کاربران تاییدشده راه‌اندازی کرده است.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.