ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,497,778,719,797
حجم معاملات 97,879,501,516
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,396.18
میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

معامله‌گر رمزارز: تبدیل ۵ هزار دلار به ۲۰۰ هزار دلار با میم کوین!

معامله‌گر رمزارز: تبدیل ۵ هزار دلار به ۲۰۰ هزار دلار با میم کوین!

یک معامله گر رمزارز ادعا می کند که دو بار با معامله توکن های میم، ۵۰۰۰ دلار را به ۲۰۰۰۰۰ دلار تبدیل کرده است و راهنمای نهایی برای کسب سود از توکن های میم خود را به اشتراک می گذارد. حفظ سرمایه و برداشت سود از جمله تاکتیک های این معامله گر است.

یک معامله گر رمزارز که نام خود را فاش نکرده (Xremlin) فاش کرد که چگونه توانسته است دو بار با معامله توکن های میم، ۵۰۰۰ دلار را به ۲۰۰۰۰۰ دلار تبدیل کند. او همچنین «راهنمای نهایی برای کسب سود» از چیزی را که به نظر او یک ابرچرخه توکن های میم است، به اشتراک گذاشت.

چه اتفاقی افتاد: Xremlin در پلتفرمی به نام X بر عملکرد بهتر توکن های میم در مقایسه با سایر بخش ها در چرخه فعلی تاکید کرد و گفت که سرمایه گذاران می توانند «با خیال راحت ۲ تا ۵ برابر روی توکن های با ارزش بالا» مانند داگ ویف هت (WIF) و پپه (PEPE) درآمد کسب کنند. به گفته Xremlin، توکن های میم با ارزش پایین، پتانسیل بازدهی ۱۰۰ برابری را ارائه می دهند و او معتقد است که توکن های میم در این چرخه اصلاحات عمده ای را تجربه نخواهند کرد.

این معامله گر قوانین، ابزار و مهارت هایی را که به او در کسب درآمد هزاران دلاری از توکن های میم کمک کرده است را به اشتراک می گذارد. او توصیه می کند که روند را دنبال کنید، در ابتدای یک روند طمع به خرج دهید و با گذشت زمان از سرمایه خود محافظت کنید. Xremlin همچنین بر اهمیت برداشت سود تأکید می کند، زیرا «۹۵ درصد از توکن ها در نهایت شکست خواهند خورد» و بهتر است به قضاوت خود اعتماد کنید تا اینکه کورکورانه دنبال فراخوان ها یا اخبار منفی در رسانه های اجتماعی باشید.

برای شناسایی زودهنگام توکن های میم برنده، Xremlin توصیه می کند که با دنبال کردن حساب هایی که راه اندازی های جدید را به اشتراک می گذارند و همچنین نظارت دقیق بر پروژه های امیدوارکننده، قبل از راه اندازی آنها، به دنبال جواهرات باشید.

همچنین بخوانید: رشد دوج‌کوین! ۵ میلیون کیف پول در سود! جهش قیمتی در راه؟

چرا این مهم است: راهنمای Xremlin برای سرمایه گذارانی که به دنبال استفاده از پتانسیل توکن های میم در طول «ابر چرخه» فرضی هستند، نکات ارزشمندی ارائه می دهد. با دنبال کردن استراتژی های او، مانند شناسایی زودهنگام روندها، برداشت سود و اعتماد به قضاوت خود، سرمایه گذاران ممکن است بتوانند بازدهی خود را به حداکثر برسانند و در عین حال ریسک را به حداقل برسانند.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: کاهش ۳ درصدی داگ ویف‌هت در ۲۴ ساعت گذشته

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.