ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,510,615,390,042
حجم معاملات 88,238,812,174
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,920.28
داگ ویف هت میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 1 دقیقه

کاهش ۳ درصدی داگ ویف‌هت در ۲۴ ساعت گذشته

کاهش ۳ درصدی داگ ویف‌هت در ۲۴ ساعت گذشته

قیمت WIF/USD داگ ویف هت طی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۱ درصد کاهش یافته و به ۳.۲۶ دلار رسیده است. این موضوع برخلاف عملکرد این کوین در طول هفته گذشته است، جایی که روند صعودی ۴۰.۰ درصدی را تجربه کرد و از قیمت ۲.۳۸ دلار به قیمت فعلی خود رسید.

نمودار زیر نوسانات قیمت داگ ویف هت (WIF) را در ۲۴ ساعت گذشته (سمت چپ) با نوسانات قیمت آن در طول هفته گذشته (سمت راست) مقایسه می‌کند. باندهای خاکستری، باندهای بولینگر هستند که نوسانات قیمت را برای هر دو حرکت قیمتی روزانه و هفتگی اندازه‌گیری می‌کنند. هرچه باندها پهن‌تر باشند یا هرچه ناحیه خاکستری در هر لحظه بزرگ‌تر باشد، نوسان بیشتر است.

نمودار داگ ویف هت

حجم معاملات این کوین طی یک هفته گذشته ۵۴.۰ درصد افزایش یافته است، در حالی که کل عرضه در گردش این کوین ۱.۳ درصد افزایش یافته و به بیش از ۹۹۸.۹۳ میلیون رسیده است که تقریباً ۱۰۰.۰ درصد از عرضه حداکثر آن را تشکیل می‌دهد که ۹۹۸.۹۳ میلیون است. رتبه‌بندی ارزش بازار فعلی برای WIF در ۳.۲۶ میلیارد دلار، جایگاه ۳۶ است.

همچنین بخوانید: رکورد شکنی داگ ویف هت: نهنگ ها در حال انباشت!

نمودار داگ ویف هت

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: داگ ویف هت، فلوکی و بونک: رشد قیمت ارزهای دیجیتال با مضمون سگ

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.