ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,418,632,339,182
حجم معاملات 113,848,283,605
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $63,050.77
داگ ویف هت بونک فلوکی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 20 زمان مطالعه: 2 دقیقه

داگ ویف هت، فلوکی و بونک: رشد قیمت ارزهای دیجیتال با مضمون سگ

داگ ویف هت، فلوکی و بونک: رشد قیمت ارزهای دیجیتال با مضمون سگ

بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجه ارزش سکه های میم است، به طوری که داگ ویف هت (WIF/USD)، فلوکی (FLOKI/USD) و بونک (BONK/USD) سود قابل توجهی کسب کرده اند.

روز پنجشنبه، داگ ویف هت با قیمت ۳.۹۷ دلار معامله شد که نشان دهنده افزایش ۲۹.۷۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. طبق داده های Benzinga Pro، بونک با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۸۳۹ دلار، با افزایش ۱۰.۴۸ درصد و فلوکی با قیمت ۰.۰۰۰۲۴۹۲ دلار، با افزایش ۱۳.۲۶ درصد معامله شد.

این سکه های میم که با تم سگ ساخته شده اند، در مسیر صعودی قابل توجهی قرار گرفته اند. برای مثال، داگ ویف هت قیمت خود را از ابتدای سال که کمتر از ۰.۰۷ دلار بود، به بیش از ۳.۵۳ دلار رسانده است که نشان دهنده افزایش بیش از ۵۰۰۰ درصد تنها در دو ماه است. این افزایش باعث شده ارزش کل بازار آن از حدود ۲۰۰ میلیون دلار به بیش از ۳ میلیارد دلار برسد و جای خود را در بین ۵۰ توکن برتر از نظر ارزش بازار تثبیت کند.

با پیشرفت سال، همچنان باید دید که داگ ویف هت چگونه عمل خواهد کرد. آینده آن احتمالا تحت تاثیر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال قرار خواهد گرفت. افزایش اخیر سکه های میم نشان دهنده علاقه و سرمایه گذاری مداوم در بازار ارزهای دیجیتال است. این افزایش در زمانی رخ می دهد که سایر سکه های میم مانند دوج کوین (DOGE/USD) و شیبا اینو (SHIB/USD) نیز سود قابل توجهی را تجربه می کنند.

همچنین بخوانید: داگ ویف هت: رقیب جدید دوج و شیبا؟

با وجود نوسانات بالای سکه های میم، آنها همچنان سرمایه گذاران و معامله گران را به خود جذب می کنند و برخی بازدهی قابل توجهی را پیش بینی می کنند. برای مثال، معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال، Mayne، به تازگی پیشنهاد کرده است که سرمایه گذاری ۱۰۰۰۰۰ دلاری در داگ ویف هت می تواند به طور بالقوه ۱ میلیون دلار سود داشته باشد. این موضوع بر جذابیت روزافزون سکه های میم در بازار ارزهای دیجیتال تاکید می کند.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: جهش ۲۲ درصدی داگ ویف هت؛ آیا این میم‌کوین دوباره می‌درخشد؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.