ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,415,980,984,323
حجم معاملات 116,991,676,890
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $62,975.56
داگ ویف هت میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 56 زمان مطالعه: 3 دقیقه

داگ ویف هت: رقیب جدید دوج و شیبا؟

داگ ویف هت: رقیب جدید دوج و شیبا؟

اگر در ماه های اخیر به ارزهای دیجیتال نگاه کرده باشید، چیزی در مورد میم کوین ها شنیده اید. دائما توکن های جدید ظاهر می شوند؛ میلیونرها در عرض چند دقیقه ساخته می شوند؛ و بازدهی باورنکردنی روی میز است. با فروکش کردن جنون سکه های میم در اوایل سال ۲۰۲۴، برخی به دنبال توکنی هستند که بتواند بهترین انتخاب برای بقیه سال ۲۰۲۴ باشد.

داگ ویف هت (WIF) که در اواخر سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد، یک میم کوین مبتنی بر زنجیره سولانا است. این توکن بر اساس تصویری از یک سگ شیبا اینو با یک کلاه بافتنی صورتی ساخته شده است. بر خلاف برخی از میم کوین‌ها که سعی می‌کنند با برنامه‌های جاه‌طلبانه برای آینده و یک وب‌سایت باکیفیت، سرمایه‌گذاران را جذب کنند، WIF با شعار «در حرف فقط یک سگ با کلاه» به هویت خود تکیه می‌کند.

این توکن در سال ۲۰۲۴ منفجر شد. سال را با رسیدن به پایین ترین سطح قیمت یعنی کم‌تر از ۰.۰۷ دلار آغاز کرد. از آن زمان، به طور تصاعدی رشد کرده و در ۱۴ مارس به بالاترین قیمت خود یعنی ۳.۵۳ دلار رسید. در اوج خود، این رقم نشان دهنده افزایش بیش از ۵۰۰۰ درصدی نسبت به پایین‌ترین قیمت‌ها بود که تنها دو ماه قبل به دست آمده بود. ارزش کل بازار از حدود ۲۰۰ میلیون دلار به بیش از ۳ میلیارد دلار رسید که به این توکن کمک کرد تا خود را در بین ۵۰ توکن برتر از نظر ارزش بازار تثبیت کند.

WIF همچنین به احیای زنجیره سولانا کمک کرد. اگر سرمایه‌گذاران می‌خواستند این توکن را بخرند، باید SOL می‌خریدند و آن را با WIF معاوضه می‌کردند. این عمل باعث افزایش استفاده از زنجیره سولانا شد و به آن کمک کرد تا از زمان عرضه SHIB بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یابد. بسیاری فکر می کردند که سولانا پس از فروپاشی FTX قادر به بهبود نخواهد بود، اما WIF به همراه سایر میم کوین ها و پروژه ها به SOL کمک کرد تا به بالاترین سطح قیمت خود (ATHs) نزدیک شود.

چندین کاتالیزور برای WIF وجود داشته است، مانند ارائه این توکن توسط بایننس و لبرون جیمز با یک کلاه صورتی. در حالی که رویداد با جیمز یک تصادف بود، توجه بیشتری را به این توکن جلب کرد. این هیاهو هنوز تمام نشده است. سرمایه گذاران WIF به دنبال کسب جایگاه برتر در میان میم کوین ها هستند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، WIF باید از DOGE و SHIB که ارزش بازارشان ده ها میلیارد دلار است، پیشی بگیرد.

همچنین بخوانید: جهش ۲۲ درصدی داگ ویف هت؛ آیا این میم‌کوین دوباره می‌درخشد؟

برای اینکه WIF به SHIB برسد، این توکن باید نسبت به سطوح فعلی ۵۰۰ درصد دیگر افزایش یابد. در حالی که این ممکن است زیاد به نظر برسد، با توجه به نوسانات قیمتی گذشته WIF، غیرممکن نیست. دیدن اینکه امسال چه چیزی برای WIF رقم خواهد خورد جالب خواهد بود. این پروژه می تواند در مسیرهای مختلفی پیش برود، اما اینکه WIF در کجا به پایان برسد، به احتمال زیاد نتیجه احساسات بازار خواهد بود که دائماً تغییر می کند و می تواند به سود یا ضرر WIF عمل کند.

منبع: Benzinga

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.