ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,385,398,588,211
حجم معاملات 127,140,226,710
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,965.89
داگ ویف هت ارز دیجیتال میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 46 زمان مطالعه: 4 دقیقه

جهش ۲۲ درصدی داگ ویف هت؛ آیا این میم‌کوین دوباره می‌درخشد؟

جهش ۲۲ درصدی داگ ویف هت؛ آیا این میم‌کوین دوباره می‌درخشد؟

در به‌روزرسانی بازار امروز، Dogwifhat (WIF) با افزایش ۲۲ درصدی، در حال حاضر با قیمت ۲.۳۳ دلار معامله می‌شود و پیش‌بینی‌هایی برای حرکت صعودی پایدار وجود دارد. در همین حال، سکه میم نوظهور، Sponge، با افزایش ۲۱۱ درصدی در این ماه، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

تریدرها انتظار روند صعودی WIF را دارند

داگ ویف هت اخیراً شاهد افزایش قابل توجهی بوده است، امروز ۲۲ درصد، این هفته ۱۳ درصد و این ماه ۴۹۵ درصد افزایش یافته است. با ارزش بازار ۲.۳ میلیارد دلاری، WIF پس از DOGE، SHIB، PEPE و FLOKI، پنجمین سکه میم بزرگ است. همانطور که نمودار داگ ویف هت در زیر نشان می دهد، روند سهموی تمام سطوح اکستنشن فیبوناچی را شکسته و سپس از سطح ۱.۶۹ به عنوان حمایت استفاده کرده است.

نمودار داگ ویف هت

این عملکرد فوق العاده باعث جلب حمایت تعداد زیادی از تحلیلگران برجسته بازار شده است، و بسیاری انتظار افزایش قیمت بیشتری را دارند. با نگاهی بلندمدت، تحلیلگر Credible_Chr1s پیشنهاد می کند که WIF در این چرخه بازار می تواند به ارزش بازار ۱۰ میلیارد دلاری برسد. این امر فضایی برای بیش از ۴ برابر ارزش فعلی آن فراهم می کند. این تحلیلگر گفت: «WIF و PEPE به ۱۰ میلیارد دلار خواهند رسید. این فقط رسیدن به نصف راه برای میم های قدیمی (DOGE و SHIB) است.» او ادامه داد، «سوال این است که بعد از آن چقدر بالا می رود؟»

در همین حال، یک معامله‌گر دیگر اشاره کرد که WIF در حال حاضر سطح مقاومت قبلی را به حمایت تبدیل می‌کند و به دنبال آن روند صعودی ادامه می‌یابد. آنها نوشتند: «WIF در حال تبدیل مقاومت به حمایت است و برای حرکت انفجاری بعدی خود آماده می شود.» سپس تحلیلگر یک نمودار قیمتی را به نمایش گذاشت که نشان می داد افزایش قیمت بعدی WIF می تواند آن را به سمت ۲.۸ دلار، معادل ۱۸ درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی سوق دهد.

نمودار داگ ویف هت

تحلیلگر برجسته تریدینگ ویو، FieryTrading نیز انتظار افزایش قیمت در کوتاه مدت را دارد. این معامله گر با اشاره به اینکه WIF در یک کانال صعودی حمایت پیدا کرده است و اکنون به محدوده مقاومت پیش خواهد رفت، حرکت به سمت ۲.۶ دلار را پیش بینی می کند. با این حال، تحلیلگر همچنین خاطرن نشان می کند که این می تواند یک معامله بلندمدت باشد «اگر قیمت مقاومت را بشکند.»

FieryTrading به نمودار قیمت ساعتی اشاره کرد و خاطرنشان کرد که شاخص RSI WIF برای اولین بار از زمان عرضه در بایننس به محدوده اشباع فروش رسیده است. به طور معمول، RSI اشباع فروش نشانگر معکوس شدن روند است، به ویژه زمانی که با سایر سیگنال های معکوس مانند جهش از سطح حمایت همگرایی داشته باشد. تمایلات بازار داگ ویف هت به طور قابل توجهی صعودی است و زمینه را برای افزایش بیشتر قیمت فراهم می کند. به طور مشابه، Sponge با افزایش قیمت بیش از ۲۰۰ درصد در این ماه، برای کسب سودهای کلان آماده به نظر می رسد.

توکن اسفنجی، ترند بازار در زمان پیش‌فروش

توکن اسفنجی که در ابتدا در کنار پپه و در دوران رکود شدید بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد، به عنوان یک پدیده در بین میم‌کوین‌ها ظهور کرد و ارزش بازار آن به ۱۰۰ میلیون دلار رسید. این توکن همچنین موفق به جذب ۳۰ هزار دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی، ۱۳ هزار هولدر و لیست شدن در بیش از ۱۰ صرافی معتبر شد.

با این حال، تیم اسفنجی با چنین سابقه‌ای، برای استفاده از شرایط مطلوب‌تر بازار، با نسخه دوم اسفنجی (Sponge V2) بازگشته است. اسفنجی V2 با بهره‌مندی از یک بازی مسابقه‌ای P2E الهام‌گرفته از بازی Mario Kart و مکانیزم استیکینگ، دارای قابلیت‌های قابل توجهی است. این قابلیت‌ها به افزایش تقاضا برای توکن کمک کرده و برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به توکن نسخه ۱ ارائه می‌دهد.

از زمان راه‌اندازی در ماه فوریه، اسفنجی V2 شاهد افزایش ۲۴۴ درصدی قیمت بوده است. اما با موفقیت قابل توجه و ارزش بازار تنها ۱۲۹ میلیون دلاری، تحلیلگران نسبت به آینده آن بسیار خوش‌بین هستند. علاوه بر پتانسیل صعودی، شرکت‌کنندگان در بازار از شنیدن در مورد مکانیزم استیکینگ سخاوتمندانه اسفنجی خوشحال خواهند شد. این مکانیزم در حال حاضر ۴۵۸ درصد بازده سالانه (APY) را ارائه می‌دهد که با افزایش تعداد توکن‌های استیک‌شده، کاهش خواهد یافت.

منبع: Crypto.news

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.