ارز دیجیتال 611 فارکس 174
ارزش بازار 2,338,532,845,552
حجم معاملات 147,640,140,082
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $61,390.13
داگ ویف هت میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 23 زمان مطالعه: 2 دقیقه

رکورد شکنی داگ ویف هت: نهنگ ها در حال انباشت!

رکورد شکنی داگ ویف هت: نهنگ ها در حال انباشت!

ارز دیجیتال Dogwifhat، یک میم کوین مبتنی بر سولانا، به روند صعودی خود ادامه داد و امروز با جهشی ۱۷ درصدی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۴.۶۱ دلار رسید.

WIF با افزایش تقریبا ۹۰ درصدی در یک هفته گذشته، به عنوان بزرگترین برنده هفتگی بازار ارزهای دیجیتال شناخته شد. این رشد همچنین بر عملکرد سولانا تأثیر گذاشته است، به طوری که این آلت کوین در طول هفته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

با وجود این افزایش قابل توجه، حجم معاملات WIF نسبتاً راکد باقی مانده است. حجم معاملات روزانه این میم کوین تنها ۲۲ درصد افزایش یافته است. طبق امار کوین استس، یکی از بزرگترین دارندگان این توکن همچنان سود خود را نقد نکرده است.

این کیف پول در حال حاضر ۱۳٩.۵ میلیون دلار توکن WIF را در اختیار دارد که با قیمت متوسط ۰.۳۲ دلار خریداری شده است. این یعنی با توجه به کوین استس، در حال حاضر این نهنگ (دارنده بزرگ) با ۱۳٩.۵ میلیون دلار WIF، سود بالقوه ۱۲۷.۳ میلیون دلاری دارد.

طبق گزارش‌ها، این نهنگ بیش از یک ماه است که توکن‌های خود را نفروخته است. داگ ویف هت با رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود، اکنون به عنوان سومین میم کوین بزرگ بازار شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید: داگ ویف هت، فلوکی و بونک: رشد قیمت ارزهای دیجیتال با مضمون سگ

این ارز دیجیتال با پشت سر گذاشتن پپه، بونک و فلوکی، در حال حاضر ارزش بازاری بیش از ۴.۳ میلیارد دلار دارد.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: داگ ویف هت: رقیب جدید دوج و شیبا؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.