ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,577,713,498,812
حجم معاملات 80,154,020,380
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $66,593.03
دوج کوین میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 10 زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین آماده جهش؛ تحلیلگر ۳۰٪ افزایش قیمت را پیش‌بینی می‌کند

دوج کوین آماده جهش؛ تحلیلگر ۳۰٪ افزایش قیمت را پیش‌بینی می‌کند

ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE/USD) در دو هفته گذشته نسبت به سایر بازارهای میم کوین عملکرد ضعیف تری داشته است، اما یک تحلیلگر پیش بینی کرده است که این توکن با تم سگ در روزهای آینده سودهای هنگفتی به دست خواهد آورد.

یک معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال به نام کوین، توجه ها را به الگوی «سر و شانه معکوس» در نمودار قیمت این کوین جلب کرد. او همچنین تثبیتی را در خط گردن (neckline) مشاهده کرد. معمولاً، تحلیلگران تکنیکال این الگو را نشانه ای از یک تغییر احتمالی از روند نزولی در نظر می گیرند. خط گردن به عنوان سطح مقاومت عمل می کند که قیمت برای تایید الگو باید آن را بشکند.

کوین پیش بینی می کند که دوج کوین (DOGE) طی ۲-۳ روز آینده به سمت بالا شکسته شود و به طور بالقوه به ۰.۲۲ دلار برسد. این به معنای جهش ۳۲ درصدی نسبت به قیمت های فعلی است. تحلیلگر دیگری با نام مستعار ستوان پونزی، پیش بینی کرده است که DOGE در آینده ای نه چندان دور افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

طبق گفته IntoTheBlock، کل دارایی سرمایه گذاران بلندمدت DOGE در ۲۴ ساعت گذشته به طور جزئی ۰.۰۳ درصد افزایش یافته است که نشان دهنده تجمع به انتظار افزایش قیمت است. این مشاهدات با جریان خالص منفی صرافی ها در ۲۴ ساعت گذشته تأیید شد، که نشان می دهد وجوه بیشتری از صرافی ها خارج شده است تا وارد آن شود.

همچنین بخوانید: دوج کوین؛ حرکت به سوی تقاطع طلایی

همچنین طبق کوین گلس، تعداد موقعیت های بلندمدت گاوی که برای این کوین گرفته شده است، در مقایسه با موقعیت های کوتاه مدت خرسی در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. در زمان نگارش این متن، DOGE با قیمت ۰.۱۶۵۸ دلار معامله می شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۵ درصد کاهش داشته است.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: تاثیر میم کوین های سیاسی بر دنیای بلاک چین

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.