ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,392,679,639,567
حجم معاملات 127,135,205,118
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $62,179.77
بوک آو میم میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 47 زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش زودهنگام بوک آف میم، سود یک میلیونی را به باد داد!

فروش زودهنگام بوک آف میم، سود یک میلیونی را به باد داد!

یک معامله‌گر در شبکه سولانا، با خروج زودهنگام از سرمایه‌گذاری روی میم کوین Book of Meme، فرصت کسب سود تقریبا یک میلیون دلاری را از دست داد.

این معامگر با سرمایه‌گذاری اولیه ۸۰۰۰ دلار، سهم خود از میم‌کوین Book of Meme (BOME) که با تم قورباغه طراحی شده بود را به قیمت ۱۳۱,۰۰۰ دلار فروخت - که با هر استانداردی سود قابل توجهی محسوب می‌شود. با این حال، این تصمیم تنها یک روز قبل از افزایش شدید ارزش توکن انجام شد، فرصتی که توسط شرکت تحلیل بلاک‌چین «لوک آن چین» در ۱۴ مارس شناسایی شد.

این شرکت، معامله‌ای با نام مستعار «shatter.sol» را برجسته کرد که با ۵۰ واحد SOL، حدود ۱۷۰ میلیون توکن BOME خریداری کرده بود، اما قبل از افزایش چشمگیر قیمت آن‌ها را فروخت. به گفته کوین‌گکو، ارزش BOME بین روزهای ۱۴ و ۱۵ مارس از ۰.۰۰۰۰۵۸۴۸ دلار به ۰.۰۰۵۸۳۳ دلار افزایش یافت و ارزش کل بازار آن را به بیش از ۳۲۰ میلیون دلار رساند.

در نتیجه، اگر «shatter.sol» تنها یک روز دیگر نگهداری می‌کرد، توکن‌های فروخته شده توسط او حدود ۹۹۳,۰۰۰ دلار ارزش داشتند. این اتفاق نظر جامعه ارزهای دیجیتال را تقسیم کرده است، واکنش‌ها از «از دست دادن فرصتی برای ثروت بادآورده» تا قدردانی از سودی که به دست آمده، متغیر است.

در همین حال، معامله‌گران دیگری موفقیت‌های قابل توجهی در بازار پرنوسان میم‌کوین‌ها به دست آورده‌اند. اینفلوئنسر Moataz Elsayed، که با نام مستعار «Eljaboom» شناخته می‌شود، به موردی اشاره کرد که در آن سرمایه‌گذاری ۴۲۰.۶۹ SOL (تقریباً ۸۰,۰۰۰ دلار) طی ۴۸ ساعت به ۵.۷ میلیون دلار تبدیل شد.

این داستان موفقیت با ادعای سرمایه‌گذاری پیش‌فروش توسط معامله‌گر ناشناس «Sunday Funday» همخوانی دارد، که ادعا می‌کند سهام‌دار اصلی BOME است.

همچنین بخوانید: بوک آو میم سولانا: جهش ۵۰۰۰ درصدی در یک روز!

راه‌اندازی پروژه Book of Meme توسط هنرمند مستعار Darkfarms، علی‌رغم ماهیت تجربی آن و «تخصیص عجیب» در طول پیش‌فروش، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است. دارک فارمز از سطح مشارکت در مراحل اولیه این میم‌کوین ابراز تعجب کرد. بستر سولانا به‌طور گسترده‌تر، به‌ویژه در نوامبر ۲۰۲۳، با افزایش ۸۰ درصدی ارزش توکن آن، شاهد احیای مجدد علاقه بوده است.

این احیا، زمینه‌ساز جنون‌آمیز پیرامون میم‌کوین‌های سولانا از جمله بونک، داگ ویف هت و سیلی دراگون شده است که همگی شاهد افزایش قابل توجهی بوده‌اند و ماهیت غیرقابل پیش‌بینی اما بالقوه پرسود سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌ها را نشان می‌دهند.

منبع: CryptoDaily

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.