ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,939,434,625,144
حجم معاملات 82,828,583,521
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,111.65
دوج کوین اکس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ایلان ماسک و ارزهای دیجیتال در ایکس؛ دوج کوین در آستانه جهش؟

ایلان ماسک و ارزهای دیجیتال در ایکس؛ دوج کوین در آستانه جهش؟

ایلان ماسک قصد دارد امکان پرداخت هایی شبیه به ونمو (Venmo) را به ایکس اضافه کند. ایکس پیمنتز تاکنون مجوز فعالیت در ۲۸ ایالت را دریافت کرده و قرار است تا پایان سال جاری خدمات خود را آغاز کند. آیا ایکس پیمنتز از دوج کوین پشتیبانی خواهد کرد؟

کانال تلگرام مارکت فلو

ایلان ماسک، میلیاردر شناخته شده، برنامه خود را برای گسترش ایکس به یک «سوپر اپلیکیشن» که شامل تماس صوتی و تصویری، اخبار، پرداخت، آشنایی، کاریابی و سایر ویژگی ها می شود، اعلام کرد. لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس، گفت که کار روی خدمات بانکی یا پرداخت از طریق ایکس پیمنتز در حال انجام است و این یک نقطه عطف مهم برای شرکت خواهد بود.

اسناد مربوط به درخواست مجوز انتقال وجه در چندین ایالت، از وجود یک ویژگی پرداخت شبیه به ونمو برای این پلتفرم شبکه اجتماعی خبر می دهد.

ایلان ماسک برنامه ریزی برای راه اندازی پرداخت در پلتفرم ایکس با ویژگی های شبیه به ونمو را دارد

بخش مهمی از برنامه «سوپر اپلیکیشن» ایلان ماسک، راه اندازی امکان پرداخت در پلتفرم ایکس است. در حالی که جزئیات این برنامه در دسترس نیست، اسنادی که این شرکت برای دریافت مجوز انتقال وجه به تنظیم کننده های ایالتی ارائه کرده است، طبق گزارش بلومبرگ، نشان دهنده ویژگی هایی شبیه به ونمو است.

یک ویژگی شبیه به ونمو به کاربران این امکان را می دهد تا پول خود را در حساب ایکس خود ذخیره کنند، به کاربران یا کسب وکارهای دیگر پول پرداخت یا انتقال دهند و محصولات و خدمات را در فروشگاه های فیزیکی خریداری کنند. ماسک پیش تر گفته بود که انتظار می رود ویژگی پرداخت در اواسط سال ۲۰۲۴ فعال شود، اما جزئیات مربوط به تاریخ راه اندازی هنوز مشخص نیست.

طبق اسناد، ایکس قصد ندارد برای خدمات پرداخت خود هزینه کمی دریافت کند. این شرکت به تنظیم کننده ها اعلام کرده است که هدف آن ارائه خدمات پرداخت برای تقویت کسب وکار خود از طریق «افزایش مشارکت و تعامل» در ایکس است. این شرکت قصد دارد درآمد اصلی خود را از کارمزد بازرگانان، خدمات بانکی مانند حساب های جاری به دست آورد.

همچنین بخوانید: افزایش فعالیت نهنگ های دوج کوین؛ تثبیت قیمت روی ۰.۱۶ دلار

مجوزهای انتقال وجه ایکس پیمنتز

اکنون ایکس پیمنتز متعلق به ایلان ماسک، مجوز انتقال وجه را از ۲۸ ایالت آمریکا دریافت کرده است، زیرا او قصد دارد خدمات خود را در اواسط سال ۲۰۲۴ راه اندازی کند. طبق گفته ایکس پیمنتز، این شرکت در تاریخ ۱۰ مه مجوز جدیدی را در ایالت کنتاکی دریافت کرده است.

همانطور که ایکس پیش تر گزارش کرده بود، هیچ برنامه ای برای ادغام ارزهای دیجیتال در شبکه پرداخت ندارد. با این حال، دوج کوین همچنان مورد توجه قرار گرفته است، زیرا ماسک اشاره کرده است که با شفاف تر شدن قوانین، ممکن است بعداً ارزهای دیجیتال را ادغام کند.

قیمت دوج کوین در حال حاضر ۰.۱۱۹۲ دلار معامله می شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته است. هم اکنون این ارز دیجیتال در پایین ترین سطح ۳ ماه گذشته خود معامله می شود. این کاهش پس از رویدادهایی رخ داده است که بر روند صعودی دوج کوین تأثیر گذاشته است، از جمله مرگ کابوسو، سگ شيبای اينو که پشت میم دوج کوین قرار دارد.

همچنین بخوانید: مرگ کابوسو، سگ محبوب و الهام‌بخش میم‌کوین‌ها

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.