ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,397,535,089,009
حجم معاملات 126,811,444,753
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $62,208.17
کانگامون اتریوم ارز دیجیتال میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 77 زمان مطالعه: 4 دقیقه

اتریوم و فچ ای آی در صعود؛ کانگامون، پدیده جدید میم کوین ها!

اتریوم و فچ ای آی در صعود؛ کانگامون، پدیده جدید میم کوین ها!

در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال، میم کوین جدید KangaMoon (KANG) به همراه اتریوم (ETH) و Fetch.ai (FET) رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. ظهور این پروژه ها، اهمیت استراتژی های متنوع و پتانسیل بالای پروژه های نوظهور را برجسته می کند.

بازیگر جدید دنیای ارزهای دیجیتال، کانگامون (KANG)، با سرعت زیادی در حال بالا رفتن از جایگاه ها است. این پروژه که در مرحله سوم پیش فروش قرار دارد، تنها در یک هفته ۱۲۵ درصد افزایش یافته است. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که این میم کوین در سال ۲۰۲۴ به قیمت ۰.۵ دلار برسد. در همین حال، اتریوم و Fetch.ai همچنان عملکرد قیمتی درخشانی دارند.

کانگامون به عنوان یک پروژه امیدوارکننده ظهور می کند

ارزش کانگامون تنها در یک هفته ۱۲۵ درصد افزایش یافته است که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. کانگامون تاکنون در پیش فروش خود بیش از یک میلیون دلار جمع آوری کرده است و قصد دارد تا قبل از پایان مارس، به طور بالقوه دو میلیون دلار جمع آوری کند. کانگامون قصد دارد یک اکوسیستم کامل حول محور توکن خود ایجاد کند. به عبارت دیگر، کانگامون یک بازی کسب درآمد (P2E) را راه اندازی خواهد کرد که از KANG به عنوان ارز اصلی درون بازی استفاده می کند. کاربران با استفاده از KANG می توانند آیتم های درون بازی بخرند و شخصیت های خود را ارتقا دهند.

علاوه بر آن، کانگامون بر جامعه محوری تمرکز دارد. به عنوان مثال، اعضای فعال جامعه آن اکنون می توانند تنها با به اشتراک گذاشتن، لایک کردن یا ریتوییت کردن پست های کانگامون در شبکه های اجتماعی، توکن های KANG کسب درآمد کنند. این میم کوین در حال حاضر با توجه به اینکه در مرحله سوم پیش فروش خود قرار دارد، تنها ۰.۰۱۱۲۵ دلار ارزش دارد. با این حال، پتانسیل رشد بلندمدت آن به دلیل ارتباط با بازار بازی های NFT کسب درآمد (پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۸ به ۸۸۵ میلیون دلار برسد) امیدوارکننده به نظر می رسد. تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که با ورود KANG به صرافی ها در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴، قیمت آن به ۰.۵ دلار برسد.

اتریوم در مسیر صعودی قرار دارد

اتریوم (ETH) در چند هفته گذشته شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده است. طبق داده ها، قیمت اتریوم تنها در ماه گذشته از ۲۵۲۸ دلار به ۳۹۷۵ دلار جهش کرده است. ارزش بازار آن نیز در این مدت از ۳۰۳ میلیارد دلار به ۴۷۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.این افزایش شدید قیمت عمدتا به دلیل هیجان پیرامون به‌روزرسانی Dencun است.

تحلیل تکنیکال اتریوم نیز بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد. ETH در حال حاضر بالاتر از میانگین های متحرک نمایی ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه خود معامله می شود. علاوه بر این، ۲۸ اندیکاتور سیگنال خرید نشان می دهند. کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال برای پیش بینی قیمت اتریوم از این اندیکاتورها استفاده می کنند. آن‌ها می گویند اتریوم حداقل تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ به ۴۱۰۰ دلار خواهد رسید.

رشد تقریبا ۳۰۰ درصدی Fetch.ai

در همین حال، فچ ای آی نیز در حال معامله در محدوده سبز است. به عنوان مثال، قیمت Fetch.ai طی ماه گذشته از ۰.۶۶ دلار به ۲.۶۴ دلار افزایش یافت. در این مدت، ارزش بازار آن از ۵۵۲ میلیون دلار به ۲.۲۱ میلیارد دلار - تقریبا ۳۰۰ درصد رشد - جهش کرد.

نگاه کلی به این ارز دیجیتال نیز صعودی است، زیرا ۲۷ اندیکاتور تکنیکال سیگنال خرید نشان می دهند. علاوه بر این، توکن Fetch.ai اکنون بالاتر از میانگین های متحرک نمایی ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه خود معامله می شود. به دلیل تمام این دلایل، کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال پیش بینی قیمتی صعودی برای Fetch.ai کرده اند. آن‌ها جهشی به ۳.۶۰ دلار قبل از پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ را پیش بینی می کنند.

کانگامون انتظار افزایش قیمت دارد

در حال حاضر، کانگامون دارای ارزش بازار پایینی معادل ۱۱.۲۵ میلیون دلار است. این امر می‌تواند باعث شود KANG بسیار سریع‌تر از اتریوم و Fetch.ai افزایش یابد. از آنجایی که کانگامون برای افزایش قیمت خود به وجوه جدید کمتری نیاز دارد، می‌تواند از رقبای خود در بازار بهتر عمل کند.

منبع: Crypto.news

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.