ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,785.99
اتریوم ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 19 زمان مطالعه: 3 دقیقه

اتریوم در آستانه اوج تاریخی با نزدیک شدن به ETF!

اتریوم در آستانه اوج تاریخی با نزدیک شدن به ETF!

یک تحلیلگر محبوب بازار کریپتو بر این باور است که اتریوم قرار است اولین ارز دیجیتالی باشد که از بالاترین رکورد قیمتی خود عبور کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

اتریوم (ETH) ممکن است بازارهای کریپتو را غافلگیر کند و قبل از اینکه بیت کوین (BTC) دوباره وارد کشف قیمت شود، به بالاترین قیمت های تاریخی جدیدی برسد. مایکل ون د پوپ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تجاری MNTrading، در برخی از آخرین تحلیل‌های بازار خود، پیش‌بینی کرده است که حرکت «احتمالی» ETH/USD رخ خواهد داد.

تحلیلگر پیش بینی می کند که تمرکز بر آلت کوین ها باعث افزایش قیمت اتریوم شود

تحلیل جدید نشان می دهد که اتریوم رمزارز بعدی است که رکوردهای قیمتی فعلی خود را شکست خواهد داد. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، معامله‌گران رمزارز انتظار دارند اقدامات قیمتی قوی بیت‌کوین را در پاسخ به یک رویداد مهم دیگر ETF – راه‌اندازی محصولات ETF مبتنی بر دارایی اتریوم در ایالات متحده – ببینند.

این محصولات، در حالی که هنوز مجوز کامل برای شروع معاملات را دریافت نکرده اند، پس از چرخشی غیرمنتظره، چراغ سبز مفهومی را از تنظیم کننده ها دریافت کرده اند. در عین حال، این حرکت می تواند سهم بیت کوین از کل ارزش بازار کریپتو را کاهش دهد - چیزی که برخی آن را به آلت کوین ها فضای بیشتری برای رشد می دهد.

ون د پوپ در آخر هفته استدلال کرد: «سلطه بیت کوین به احتمال زیاد در این چرخه به ۵۸ درصد رسیده است.»

«ارزش‌گذاری آلت‌کوین‌ها در مقایسه با بیت‌کوین بسیار پایین است. به احتمال زیاد، رکورد قیمتی بعدی برای اتریوم به دست خواهد آمد.»

بر اساس داده های کوین تلگراف ماکتز پرو و تریدینگ ویو، ETH/USD در زمان نگارش این مقاله در حدود ۳۸۵۰ دلار معامله می شد - که هنوز فاصله قابل توجهی با رکورد ۴۹۰۰ دلاری که در اواخر سال ۲۰۲۱ ثبت شده است، دارد.

همچنین بخوانید: بیت کوین؛ گزینه ها خبر از رشد قیمتی می دهند؟

IBIT به بزرگترین صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین جهان تبدیل شد

نبرد ETF بیت کوین در ۲۸ مه شاهد یک نقطه عطف نمادین بود، زیرا IBIT متعلق به بلک راک برای اولین بار از نظر دارایی های BTC از گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) پیشی گرفت. طبق ورودی‌های ردیابی‌شده توسط منابعی از جمله پورتال نقد و بررسی کریپتو آپولو، در پایان معاملات وال استریت، IBIT به میزان ۲۸۸۶۷۰ BTC در مقابل ۲۸۷۴۵۰ BTC GBTC انباشته بود.

این «فلیپنینگ» مدت‌ها برای ناظران بازار در دستور کار بود. از زمان تبدیل شدن به یک ETF مبتنی بر دارایی در ژانویه، GBTC با تغییر سرمایه گذاران وجوه خود، به طور پیوسته دارایی های تحت مدیریت خود را از دست داده است. در ابتدا، GBTC تقریباً ۶۲۰۰۰۰ BTC در اختیار داشت، که اکنون این تعداد ۵۳ درصد کاهش یافته است.

ویلپاندای مفسر محبوب بخشی از پاسخ خود را در X (که قبلا توییتر بود) نوشت: «بزرگترین خبر: بلک راک اکنون بیت کوین بیشتری نسبت به GBTC در اختیار دارد.»

ویلپاند همچنین به تحولات در خود Grayscale اشاره کرد، جایی که مایکل سونن شاین، مدیرعامل، در اوایل این ماه اعلام کرد که از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. اپراتورهای ETF بیت کوین در هفته های اخیر شاهد افزایش مجدد علاقه بوده اند، به طوری که ورودی ها اکنون برای ده روز متوالی خالص مثبت هستند.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: ENS اتریوم چیست؛ علت رشد دوبرابری نسبت به بیت کوین

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.