ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,501.03
اتریوم نیم سرویس اتریوم
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 26 زمان مطالعه: 2 دقیقه

ENS اتریوم چیست؛ علت رشد دوبرابری نسبت به بیت کوین

ENS اتریوم چیست؛ علت رشد دوبرابری نسبت به بیت کوین

در یک چرخش جالب توجه، یک ارز دیجیتال با نام اتریوم (ETH/USD) در نام خود، در مقایسه با ارز اصلی قدیمی خود از نظر سود هفتگی عملکرد بهتری داشته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق داده‌های بنزینگا پرو، سرویس نام اتریوم (ENS/USD) در طول هفته تقریباً دو برابر شد و به بزرگترین سودآور بازار در آن دوره زمانی تبدیل شد. این کوین در مسیر رسیدن به صدر، از غول‌هایی مانند بیت کوین (Bitcoin) و دوج کوین (DOGE/USD) پیشی گرفت.

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در همین حال شاهد افزایش هفتگی خود بود که در مقایسه ناچیز به نظر می‌رسد، در هفت روز گذشته ۲۷ درصد رشد کرد. حجم معاملات ۲۴ ساعته نیز تضاد قابل توجهی را نشان می دهد. در حالی که ENS ۱۷۰ درصد افزایش یافت، اتریوم شاهد افزایش ۷۲ درصدی در معاملات بود.

ENS توکنی است که با سرویس نام اتریوم مرتبط است، یک سیستم نامگذاری غیرمتمرکز که نام‌های پیچیده و قابل خواندن توسط ماشین را به نام‌هایی تبدیل می‌کند که درک آن‌ها برای انسان راحت‌تر باشد. آن را مشابه نقشی در نظر بگیرید که سرویس نام دامنه اینترنت ایفا می کند. با این حال، موفقیت اخیر آن می تواند به تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم در هفته گذشته مرتبط باشد.

در حالی که احساسات صعودی در مورد اتر چندین برابر شد، قیمت بالای آن، حدود ۳۹۰۰ دلار برای هر واحد، می‌تواند مانع بزرگی برای سرمایه‌گذاران خرد باشد. در عوض، آنها ممکن است ترجیح داده باشند که روی یک سکه ارزان‌تر با نام اتریوم سرمایه‌گذاری کنند. افزایش مشابهی برای اتریوم کلاسیک (ETC/USD) در روز تایید ETF مشاهده شد.

دوغو تکین‌اوغلو، معامله‌گر شناخته‌شده ارزهای دیجیتال، در مورد استراتژی خود برای خرید ENS در پایین صحبت کرد، که به دلیل افزایش اخیر تأیید شد.

او افزود: «گفتم زمان آنها فرا خواهد رسید، من سکه‌های حجیم را دوست ندارم، اما این دو استثنا هستند.»

این معامله‌گر اعلام کرد که برای هدف بعدی ENS یعنی ۴۰ دلار آماده است.

در زمان نگارش این متن، طبق داده‌های بنزینگا پرو، ENS با افزایش ۱۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۲۶.۲۵ دلار معامله می‌شد.

منبع: Benzinga

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.